Opvolger Van der Staaij

MarthaMartha

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door MarthaMartha »

Zita schreef:Rechts-hervormd voelt zich meer verbonden met rechterflankgereformeerdegezindte dan met hervormde kerk in het algemeen.
:oO
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

MarthaMartha schreef:
Zita schreef:Rechts-hervormd voelt zich meer verbonden met rechterflankgereformeerdegezindte dan met hervormde kerk in het algemeen.
is dat zo raar? Als ik als PKNhervormde bedenk dat ik in dezelfde kerk zit als ds. Hendrikse en ds. Ter Linden, voel ik me veel meer verbonden met (O)GG(iN), CGK, HHK etc dan met genoemde predikanten. Maar misschien ben ik wel heel uitzonderlijk.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Zita schreef:
MarthaMartha schreef:
is dat zo raar? Als ik als PKNhervormde bedenk dat ik in dezelfde kerk zit als ds. Hendrikse en ds. Ter Linden, voel ik me veel meer verbonden met (O)GG(iN), CGK, HHK etc dan met genoemde predikanten. Maar misschien ben ik wel heel uitzonderlijk.
tja... als je het zo benoemd....
maar bij de hervormde kerk in het algemeen.... denk ik niet meteen aan de predikanten Hendrikse en Ter Linden...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
huisman

Bericht door huisman »

MarthaMartha schreef:
Zita schreef:
MarthaMartha schreef:
tja... als je het zo benoemd....
maar bij de hervormde kerk in het algemeen.... denk ik niet meteen aan de predikanten Hendrikse en Ter Linden...
Weet je wat ik raar vind...dat de SGP niet alleen kijkt naar kwaliteit van de kandidaat, er staat al jaren geen CGK'er gekandideerd voor een verkiesbare plaats toch blijf ik met overtuiging SGP stemmen. Heeft nl. niets te maken met kerkelijke achtergrond. 'K vind het een stukje onvolwassenheid van onze gezindte dat wij zelfs in de SGP rekening moeten houden met de kerkelijke achtergrond van de kandidaten. Moeten we vlug van af.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
jvdg

Bericht door jvdg »

Het is, hoewel zeer onwaarschijnlijk, dat als gevolg van teleurgestelde CU-kiezers en rechtse CDA'ers die geen vertrouwen meer hebben in de partijleiding, zelfs nog denkbaar dat de SGP een zetel wint.
Ik durf daar niet in geloven, maar dan hebben we niet alleen een opvolger maar ook een extra kandidaat kamerlid nodig.

Zo, hebben we weer wat te speculeren. :OO
Tenzij je mijn posting afdoet als complete onzin natuurlijk. :mad
freek

Bericht door freek »

Mister schreef:Ik vermoed dat als er geen hervormde op 2 komt, dat dat echt stemmen kost.
Het is maar de vraag of je daar dan verdrietig om moet zijn, zeker als je een principepartij bent.
Tjoh zeg, wat kansloos, zo'n houding.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

freek schreef:
Mister schreef:Ik vermoed dat als er geen hervormde op 2 komt, dat dat echt stemmen kost.
Het is maar de vraag of je daar dan verdrietig om moet zijn, zeker als je een principepartij bent.
Tjoh zeg, wat kansloos, zo'n houding.
Tjoh zeg, wat hartelijk, zo'n opmerking.
Het zal gewoon zo zijn, los wat je mening erover is.
freek

Bericht door freek »

Van der Staaij is in elk geval op één stem na unaniem gekozen als lijsttrekker namens de SGP
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

Als onze jeugd zich als een blok achter de SGP gaan staan, moet het lukken.
jvdg

Bericht door jvdg »

jvdg schreef:Het is, hoewel zeer onwaarschijnlijk, dat als gevolg van teleurgestelde CU-kiezers en rechtse CDA'ers die geen vertrouwen meer hebben in de partijleiding, zelfs nog denkbaar dat de SGP een zetel wint.
Ik durf daar niet in geloven, maar dan hebben we niet alleen een opvolger maar ook een extra kandidaat kamerlid nodig.

Zo, hebben we weer wat te speculeren. :OO
Tenzij je mijn posting afdoet als complete onzin natuurlijk. :mad
Zo te zien doet Van der Staaij mijn posting niet af als complete onzin. :hum :hum :yahoo
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

is het nou Dijkgraaf geworden, of zijn ze nog in conclaaf? En wie op drie?
refo

Bericht door refo »

Zita schreef:is het nou Dijkgraaf geworden, of zijn ze nog in conclaaf? En wie op drie?
De leden mogen alleen over de lijsttrekker stemmen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

refo schreef:
Zita schreef:is het nou Dijkgraaf geworden, of zijn ze nog in conclaaf? En wie op drie?
De leden mogen alleen over de lijsttrekker stemmen.
ow. Ik dacht dat deze of gene vandaag iets te zeggen had over het vaststellen van de kandidatenlijst.
Plaats reactie