Jij leest ook niet echt oudgereformeerde boekenalbion schreef:

Jij leest ook niet echt oudgereformeerde boekenalbion schreef:
freek schreef:Jij leest ook niet echt oudgereformeerde boekenalbion schreef:
Doe het maar (een topic) De leer van de engelen is in onze traditie onderbelicht. Ik heb zelf dit seizoen een inleiding mogen houden over de engelen en heb ook dit boek er voor gebruikt.jvdg schreef:Gedienstige geesten
Bijbels onderwijs over engelen
door Dr. W. van Vlastuin & ds. M.A. Kempeneers
Ik heb me nooit echt gerealiseerd in welke mate de engelen functioneren als Gods gedienstige geesten in leer en leven.
Een topic waard, maar ik moet het eerst helemaal gelezen hebben alvorens ik die stoute stap waag.
Aangezien jij je inmiddels al, o.a. met gebruikmaking van dit boek, in de onderhavige materie hebt verdiept, stel ik voor dat jij de aftrap geeft.huisman schreef:Doe het maar (een topic) De leer van de engelen is in onze traditie onderbelicht. Ik heb zelf dit seizoen een inleiding mogen houden over de engelen en heb ook dit boek er voor gebruikt.jvdg schreef:Gedienstige geesten
Ik heb me nooit echt gerealiseerd in welke mate de engelen functioneren als Gods gedienstige geesten in leer en leven.
Een topic waard, maar ik moet het eerst helemaal gelezen hebben alvorens ik die stoute stap waag.
Ik zou daar ook wel een topic over willen. ds. W. van Vlastuin heeft daar recent ook nog een lezing voor gegeven bij een JIJ-Daar avond. Engelen zijn veel dichter bij ons dan we vaak denken.jvdg schreef:Gedienstige geesten
De oude Schoolmatres, door den hoofdreacteur van de Vriend van Oud en Jong.... Het boekje moet hier nog ergens in huis zijn. Maar ik heb het lang niet meer gezien...caprice schreef:De oude Schoolmatres, geschreven 'door den hoofdredacteur van de Vriend van oud en jong.'
En verder zolang de lijdenstijd nog is, zo af en toe een preek uit de Kruistriomph van ds. A. Hellenbroek. Als de lijdenstijd voorbij is, begin ik in de Bijbellezingen over Ruth van ds. Chr. van de Woestijne.
Ben ik ook in bezig.BJD schreef:Heeft iemand dat nieuwe boek van Dr C.A van der Sluijs gelezen over Spurgeon?