EO: 40 dagen zonder jou

Plaats reactie
jakobmarin

EO: 40 dagen zonder jou

Bericht door jakobmarin »

Afbeelding

Zie http://www.eo.nl/40dagenzonderjou
Waarom 40 dagen zonder jou?
Het werken aan relaties is een belangrijk speerpunt van de EO. Met 35.000 echtscheidingen per jaar en 50.000 relatiebreuken (inclusief de samenwonende stellen die uit elkaar gaan)is een programma waarin stellen zelf in staat worden gesteld hun relatie te verbeteren, geen overbodige luxe. Dit programma draait op 3 belangrijke pijlers: intensieve relatietherapie, gescheiden wonen waardoor mensen echt tot zichzelf komen en persoonlijke opdrachten die vaak ook helpend zijn voor de persoon in kwestie.
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Auto

Re: EO: 40 dagen zonder jou

Bericht door Auto »

jakobmarin schreef:Afbeelding

Zie http://www.eo.nl/40dagenzonderjou
Waarom 40 dagen zonder jou?
Het werken aan relaties is een belangrijk speerpunt van de EO. Met 35.000 echtscheidingen per jaar en 50.000 relatiebreuken (inclusief de samenwonende stellen die uit elkaar gaan)is een programma waarin stellen zelf in staat worden gesteld hun relatie te verbeteren, geen overbodige luxe. Dit programma draait op 3 belangrijke pijlers: intensieve relatietherapie, gescheiden wonen waardoor mensen echt tot zichzelf komen en persoonlijke opdrachten die vaak ook helpend zijn voor de persoon in kwestie.
En wat is je vraag ? of wat wil jje bespreken?
Marnix

Bericht door Marnix »

Precies, daar ben ik ook benieuwd naar :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
memento

Bericht door memento »

Ik hoop dat het mensen, die met relatie-problemen zitten, aan het denken zet. De meeste stellen vragen pas om hulp, als de beslissing tot scheiden al gemaakt is.

(Ik heb nog geen aflevering gekeken - er staan er reeds 2 op uitzendinggemist.nl zie ik -, maar ik hoop dat het tot dat doel mag werken)
Plaats reactie