Wie lijkt jou de beste toekomstige leider van Nederland?
Maak nu je keuze.
Maak nu je keuze.
Re: Wie lijkt jou de beste toekomstige leider van Nederland?
"Je mag tot 5 opties selecteren".
Dat zal een verhelderend beeld opleveren.

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:"Je mag tot 5 opties selecteren".

nou, wat mij betreft gewoon JP
waarom weet ik niet, hij doet t niet slecht, komt betrouwbaar over en heeft jarenlange ervaring

oh ja, en er staat een c in zijn partijnaam

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik had eigenlijk gehoopt dat Eurlings in de plaats van JP zou komen. In hem zag ik veel meer een leider.
Maar goed. Bij gebrek aan beter........ denk ik moet ik maar voor JP kiezen.
Of ik stem maar blanco.
Maar goed. Bij gebrek aan beter........ denk ik moet ik maar voor JP kiezen.
Of ik stem maar blanco.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
-
Ja, over tien jaar misschien. Dan is hij wat ouder, volwassener en heeft wellicht meer bestuurlijke ervaring opgedaan, als hij geen huisman wordt tenminste. Nu was hij sowieso nog te jong en onervaren in mijn ogen.fluitje schreef:Ik had eigenlijk gehoopt dat Eurlings in de plaats van JP zou komen.
Ik denk veel vlugger . De PVDA wordt de grootste en levert de premier, Balkenende verlaat de politiek en over 2 jaar valt het kabinet Cohen 1 over de aanschaf van de JSF (Joint Strike Fighter) Eurlings komt in 2012 terug als lijstrekker van de CDA en boekt en historische overwinning.Marie-Henriëtte schreef:Ja, over tien jaar misschien. Dan is hij wat ouder, volwassener en heeft wellicht meer bestuurlijke ervaring opgedaan, als hij geen huisman wordt tenminste. Nu was hij sowieso nog te jong en onervaren in mijn ogen.fluitje schreef:Ik had eigenlijk gehoopt dat Eurlings in de plaats van JP zou komen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- ChristenConservatief
Ben je soms met de helm geboren ?huisman schreef:Ik denk veel vlugger . De PVDA wordt de grootste en levert de premier, Balkenende verlaat de politiek en over 2 jaar valt het kabinet Cohen 1 over de aanschaf van de JSF (Joint Strike Fighter) Eurlings komt in 2012 terug als lijstrekker van de CDA en boekt en historische overwinning.Marie-Henriëtte schreef:Ja, over tien jaar misschien. Dan is hij wat ouder, volwassener en heeft wellicht meer bestuurlijke ervaring opgedaan, als hij geen huisman wordt tenminste. Nu was hij sowieso nog te jong en onervaren in mijn ogen.fluitje schreef:Ik had eigenlijk gehoopt dat Eurlings in de plaats van JP zou komen.
(Waarom kun je Mark Rutte niet kiezen ?)
Ik heb voor onze Geert gestemd; ons land heeft een coalitie van PVV, VVD, CDA en SGP nodig.
Economisch moet er flink bezuinigd worden. Hierin ligt een taak voor de VVD.
Justitioneel moet er veel gebeuren; de taak van de PVV.
Het moraal van Nederland moet bijgesteld worden; de Nederlander zoekt naar zijn identiteit. Hier kan de SGP, de meest Nederlandse partij, iets aan doen.
De CDA zal deze drie partijen bij elkaar moeten houden.
Ja idd en heb de helm ook nu nog regelmatig opChristenConservatief schreef:Ben je soms met de helm geboren ?huisman schreef:Ik denk veel vlugger . De PVDA wordt de grootste en levert de premier, Balkenende verlaat de politiek en over 2 jaar valt het kabinet Cohen 1 over de aanschaf van de JSF (Joint Strike Fighter) Eurlings komt in 2012 terug als lijstrekker van de CDA en boekt en historische overwinning.Marie-Henriëtte schreef:Ja, over tien jaar misschien. Dan is hij wat ouder, volwassener en heeft wellicht meer bestuurlijke ervaring opgedaan, als hij geen huisman wordt tenminste. Nu was hij sowieso nog te jong en onervaren in mijn ogen.fluitje schreef:Ik had eigenlijk gehoopt dat Eurlings in de plaats van JP zou komen.
(Waarom kun je Mark Rutte niet kiezen ?)
Ik heb voor onze Geert gestemd; ons land heeft een coalitie van PVV, VVD, CDA en SGP nodig.
Economisch moet er flink bezuinigd worden. Hierin ligt een taak voor de VVD.
Justitioneel moet er veel gebeuren; de taak van de PVV.
Het moraal van Nederland moet bijgesteld worden; de Nederlander zoekt naar zijn identiteit. Hier kan de SGP, de meest Nederlandse partij, iets aan doen.
De CDA zal deze drie partijen bij elkaar moeten houden.

"Het moraal van Nederland moet bijgesteld worden" en dat met een inmorale partij als de PVV! dat zal wat worden.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gert Leers lijkt mij een goede opvolger van Balkenende. Hij kan de strijd met Cohen en Wilders aangaan.
hij heeft laten zien in Maastricht dat hij van aanpakken weet. Is een goede leider heeft charisma.
hij heeft laten zien in Maastricht dat hij van aanpakken weet. Is een goede leider heeft charisma.
Anders. Van mij mag Van der Staaij het wel proberen. Van der Vlies houdt er namelijk helaas mee op.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Kan niet, caprice, Van der Staaij heeft jonge kinderen.caprice schreef:Anders. Van mij mag Van der Staaij het wel proberen. Van der Vlies houdt er namelijk helaas mee op.

Ow ja. Dr. R. Bisschop dan maar?jvdg schreef:Kan niet, caprice, Van der Staaij heeft jonge kinderen.caprice schreef:Anders. Van mij mag Van der Staaij het wel proberen. Van der Vlies houdt er namelijk helaas mee op.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Mij best, maar dan moet je wel contact opnemen met de Koningin en haar meedelen dat de majesteit, ongeacht de verkiezingsuitslagen, hem aanwijst als formateur.caprice schreef:Ow ja. Dr. R. Bisschop dan maar?jvdg schreef:Kan niet, caprice, Van der Staaij heeft jonge kinderen.caprice schreef:Anders. Van mij mag Van der Staaij het wel proberen. Van der Vlies houdt er namelijk helaas mee op.

En voor de transparantie, informeer hier ook koning Cohen over.

Dan kan Camiel Eurlings mooi burgemeester van Maastricht worden.Wodi schreef:Gert Leers lijkt mij een goede opvolger van Balkenende. Hij kan de strijd met Cohen en Wilders aangaan.
Leers is geen burgemeester.Mister schreef:Dan kan Camiel Eurlings mooi burgemeester van Maastricht worden.Wodi schreef:Gert Leers lijkt mij een goede opvolger van Balkenende. Hij kan de strijd met Cohen en Wilders aangaan.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.