Hoe zat dat met licentierechten? Kon de EO zomaar de oude naam van VIVA overnemen?Lassie schreef:http://www.eo.nl/eva
Tja... Bij EVA denk ik nog altijd aan dat oude blad...
Hoe zat dat met licentierechten? Kon de EO zomaar de oude naam van VIVA overnemen?Lassie schreef:http://www.eo.nl/eva
er was toch ook een vrouwenblad bij de Spiegel dat EVA heette???-DIA- schreef:EVA was ooit een RK vrouwenblad, de naam is in de jaren 70 veranderd in VIVA....Lassie schreef:Nee, wel Evalezer.
Nee, nee, nu ben je in de war met de PROTESTANTSE tegenhanger van EVA, en die heette PRINSES.albion schreef:er was toch ook een vrouwenblad bij de Spiegel dat EVA heette???-DIA- schreef:EVA was ooit een RK vrouwenblad, de naam is in de jaren 70 veranderd in VIVA....Lassie schreef:Nee, wel Evalezer.
opvallend, twee politieke kopstukken die voorrang geven aan hun gezin. (of het gezin dat ze wensen te stichten)Zita schreef:een nieuwe lijsttrekker voor de PvdA.
Is de boete niet terecht dan?Katharina van Bora schreef:Een boete van €166,00, die Luther heeft veroorzaakt....
![]()
Het wordt een verlies, als we hem gaan betalen, maar wie weet gaat ie nog bezwaar maken...
Volgens Luther niet, maar ik was er niet bij...eilander schreef:Is de boete niet terecht dan?Katharina van Bora schreef:Een boete van €166,00, die Luther heeft veroorzaakt....
![]()
Het wordt een verlies, als we hem gaan betalen, maar wie weet gaat ie nog bezwaar maken...
€166?Katharina van Bora schreef:Een boete van €166,00, die Luther heeft veroorzaakt....
![]()
o kreun...Katharina van Bora schreef:Volgens Luther niet, maar ik was er niet bij...eilander schreef:Is de boete niet terecht dan?Katharina van Bora schreef:Een boete van €166,00, die Luther heeft veroorzaakt....
![]()
Een boete is een spiegel voor iemands gedrag.Katharina van Bora schreef:Een boete van €166,00, die Luther heeft veroorzaakt....
![]()
Tiberius schreef:Een boete is een spiegel voor iemands gedrag.Katharina van Bora schreef:Een boete van €166,00, die Luther heeft veroorzaakt....
![]()