Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
Aan het zoontje van m'n vriendin... hij is weer met spoed opgenomen in het ziekenhuis (hoge koorts, buikgriep, uitdrogen en afgevallen, terwijl hij juist aan moet komen). Woonden we maar dichtbijelkaar.
Ai! Das naar Lassie! Hopen dat 'ie gauw mag opknappen!
Ik denk er aan dat m'n vriend en ik 2 jaar verkering hebben
Ik denk er aan dat m'n vriend en ik 2 jaar verkering hebben

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Aan Fluitje en BJD, in verband met dat vreselijke gebeuren in Dordrecht.
Het zal voor hun weer " anders" zijn als voor ons als "burgers".
Dank je wel Terri.Terri schreef:Aan Fluitje en BJD, in verband met dat vreselijke gebeuren in Dordrecht.
Het is inderdaad anders omdat je erop aangesproken wordt.
Trouwens vind ik het wel opmerkelijk. Op dit moment zijn veel beroepscategoriën in opspraak.
Niet alleen politie, maar ook in zorg, onderwijs en ja zelfs de kerk.
En hoewel het vaak om personen gaat en incidenten (er kan overal een rotte appel tussenzitten) is het de hele beroepsgroep die aangesproken wordt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Dat in je in Veenendaal ook al niet veilig bent... 

Nee? nergens denk ik...Gijs83 schreef:Dat in je in Veenendaal ook al niet veilig bent...

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Heb je niet gehoord van die overvallen bij een NS-station, waarbij ze de mens uiteindelijk uitgekleed op de spoorrails legden?judith schreef:Nee? nergens denk ik...Gijs83 schreef:Dat in je in Veenendaal ook al niet veilig bent...
Nee... gelukkig niet.Gijs83 schreef:Heb je niet gehoord van die overvallen bij een NS-station, waarbij ze de mens uiteindelijk uitgekleed op de spoorrails legden?judith schreef:Nee? nergens denk ik...Gijs83 schreef:Dat in je in Veenendaal ook al niet veilig bent...
Nou dat was om 17.30 en 18.00 op het nieuws - Radio 1 -, was volgens mij vannacht gebeurt. De burgemeester adviseerde om in bepaald gebied niet alleen over straat te gaan.judith schreef:Nee... gelukkig niet.Gijs83 schreef:Heb je niet gehoord van die overvallen bij een NS-station, waarbij ze de mens uiteindelijk uitgekleed op de spoorrails legden?judith schreef:Nee? nergens denk ik...Gijs83 schreef:Dat in je in Veenendaal ook al niet veilig bent...
niks voor jou, weet ik. Ik zou dus maar niet alleen naar het station gaan. Die Marokkanen(vooral) zijn nogal gehaaid dus.judith schreef:brrr.... eng hoor.
Hm, nederlands zijn ook niet mis hoorGijs83 schreef:niks voor jou, weet ik. Ik zou dus maar niet alleen naar het station gaan. Die Marokkanen(vooral) zijn nogal gehaaid dus.judith schreef:brrr.... eng hoor.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/232486Gijs83 schreef:niks voor jou, weet ik. Ik zou dus maar niet alleen naar het station gaan. Die Marokkanen(vooral) zijn nogal gehaaid dus.judith schreef:brrr.... eng hoor.
Die eerste lijkt niet echt op een Marokaan... ik zal er op letten. Wie weet merk ik ze op.Lassie schreef:http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/232486Gijs83 schreef:niks voor jou, weet ik. Ik zou dus maar niet alleen naar het station gaan. Die Marokkanen(vooral) zijn nogal gehaaid dus.judith schreef:brrr.... eng hoor.

Volgens mij zat er ook een blonde nederlander bij op die beelden
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!