Hey is Luther weer terug, maar hij blijft op 5000 berichten staan!? Zeker contact gehad met refo!?Luther schreef:Heden even gecheckt!Zita schreef: P'cies. Als ik niet onderuit ga, is het mijn auto wel. En nog steeds is het parkeerterrein op school opgevroren prut. Morgen kom ik op mijn bergschoenen. Denk ik.
Zita had geen bergschoenen, maar zoiets aan d'r voeten: http://images3.speurders.nl/images/53/5 ... 9833_1.jpg
Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
'heden' in Luthers post was vorige week, toen hij druk bezig was met afscheidnemen. Officieel zou hij wel op minimaal 5001 staan, want hij heeft nog iets in zijn afscheidstopic geplaatst.Gijs83 schreef:Hey is Luther weer terug, maar hij blijft op 5000 berichten staan!? Zeker contact gehad met refo!?Luther schreef:Heden even gecheckt!Zita schreef: P'cies. Als ik niet onderuit ga, is het mijn auto wel. En nog steeds is het parkeerterrein op school opgevroren prut. Morgen kom ik op mijn bergschoenen. Denk ik.
Zita had geen bergschoenen, maar zoiets aan d'r voeten: http://images3.speurders.nl/images/53/5 ... 9833_1.jpg
- MarthaMartha
dat het sneeuwt 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een met lint afgezette straat, waar de EOD een bom onschadelijk aan het maken is 

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- MarthaMartha
hier ook, heerlijk!!!Lassie schreef:De zon
- MarthaMartha
zon 

Voor de verandering... Regen. 

Het busje van de verwarmingsmonteur die weg rijd 

een complete witte wereld. En nog sneeuwt het en worden er weer sneeuwstormen verwacht.
Gisterochtend werd ik wakker en keek ik uit de logeerkamerraam en zag tot m´n grote verbazing: Sneeuw. Gelukkig begon het vrij vroeg in de ochtend te regenen.
- JolandaOudshoorn
hoe kom je nu terug????helma schreef:een complete witte wereld. En nog sneeuwt het en worden er weer sneeuwstormen verwacht.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
op de slee denk ik..JolandaOudshoorn schreef:hoe kom je nu terug????helma schreef:een complete witte wereld. En nog sneeuwt het en worden er weer sneeuwstormen verwacht.