Reformatorische Omroep op internet!
Re: Reformatorische Omroep op internet!
Het is legaal, het programma wordt via de RO zelf aangeboden.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Daar heb ik me ook al aan geïrriteerd. Moet je afsluiten en opnieuw opstarten, dan doet hij het weer even....Rens schreef:de uitzendingen van de radioprogramma's vertonen steeds meer "hiaten"........om de haverklap stopt het ineens............niet echt leuk meer............
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
het is officieel alleen voor leden denk ik. waarom zouden ze dan de normale stream via de website blokeren?
verder gebruik ik ook dit programmatje en ik heb er wel schik van.
vrijdag wordt de Levensbronavond weer uitgezonden 

ik kan er gewoon gebruik van maken zonder er lid van te zijn.MaCx schreef:het is officieel alleen voor leden denk ik. waarom zouden ze dan de normale stream via de website blokeren?
- J.C. Philpot
Ik zal eens terugkijken of ik mezelf zie. Ik zat volgens mij vlak bij de camera.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield