Ik heb het artikel gekopieerd, want ik ben geen abonnee. En ik heb het n.a.v. de kritiek hier gelezen, herlezen en nog een keer herlezen. En echt (sorry) ik begrijp niet wat er verkeerd was aan het interview en de bijgevoegde kritische noties.Tiberius schreef:Nee, ik ben het met Huisman eens: het interview was de Daniël onwaardig. Al eerder gezegd: ik hoop niet, dat ze op deze koers doorgaan, want daarmee vervreemden ze in een paar nummers een behoorlijk deel van de door de jaren heen moeizaam verworven achterban mee.Luther schreef:Helemaal geen teleurstellend interview! Goed dat het zo in Daniël stond.huisman schreef:Voor allen: In de nieuwe Daniël gaat Ds W Visscher een verantwoording schrijven over het (in mijn ogen teleurstellende interview) in de vorige Daniël.
Ik heb het boek onlangs in een examenklas besproken. Ik had jullie graag er eens bij gehad. Het wordt massaal gelezen door 6V en 5H en enkele jongens zeiden eerlijk: Zo beleef ik het ook, meneer. Ze schrijft precies hoe het bij ons thuis gaat en ik ben daar helemaal klaar mee.
Vergeet Franca, vergeet dat boek, vergeet de discussie, maar dat punt van die leerling, daar moeten we wat mee. En dat gebeurt helaas veel te weinig, i.i.g. niet op de plaatsen waar het zou moeten.