Er is protest ingediend alleen bekende psalmen op hele noten.vlinder schreef:Hé das nou flauw, ik wilde hier vol overgave gaan meezingen achter de pc met de vrije liederen....
Al dat nieuwerwetse gedoe

Er is protest ingediend alleen bekende psalmen op hele noten.vlinder schreef:Hé das nou flauw, ik wilde hier vol overgave gaan meezingen achter de pc met de vrije liederen....
Ik bedoelde dat ze vrije liederen gingen zingen, maar dat zenden ze niet uit.....toen kwam de aftiteling....Democritus schreef:Er is protest ingediend alleen bekende psalmen op hele noten.vlinder schreef:Hé das nou flauw, ik wilde hier vol overgave gaan meezingen achter de pc met de vrije liederen....
Snap ik alsof een avond kijkbuisachtige taferelen al genoeg......en dan wil je ook nog dat ze vrije liederen gaan uitzingen?vlinder schreef:Ik bedoelde dat ze vrije liederen gingen zingen, maar dat zenden ze niet uit.....toen kwam de aftiteling....Democritus schreef:Er is protest ingediend alleen bekende psalmen op hele noten.vlinder schreef:Hé das nou flauw, ik wilde hier vol overgave gaan meezingen achter de pc met de vrije liederen....
Hellend vlak, noemen we dat...........Democritus schreef:Snap ik alsof een avond kijkbuisachtige taferelen al genoeg......en dan wil je ook nog dat ze vrije liederen gaan uitzingen?vlinder schreef:Ik bedoelde dat ze vrije liederen gingen zingen, maar dat zenden ze niet uit.....toen kwam de aftiteling....Democritus schreef:Er is protest ingediend alleen bekende psalmen op hele noten.vlinder schreef:Hé das nou flauw, ik wilde hier vol overgave gaan meezingen achter de pc met de vrije liederen....
Echt niet en bewust niet.Mister schreef:Dat is hier iedereen natuurlijk al.-DIA- schreef:Daarvoor moet je wel eerst donateur zijn...helma schreef:vanaf vandaag gaat de RO de Jijdaaravonden live uitzenden
vanavond spreekt Ds van Vlastuin in Doorn![]()
http://www.reformatorischeomroep.nl/nie ... rneti.html
Want?fluitje schreef:Echt niet en bewust niet.Mister schreef:Dat is hier iedereen natuurlijk al.-DIA- schreef:Daarvoor moet je wel eerst donateur zijn...helma schreef:vanaf vandaag gaat de RO de Jijdaaravonden live uitzenden
vanavond spreekt Ds van Vlastuin in Doorn![]()
http://www.reformatorischeomroep.nl/nie ... rneti.html
MaCx schreef:Ik vind dat de RO het perfect doet!
ik ben blij me de muziek die word uitgezonden.
sommige nummers hoor je idd wat te vaak. maar ja dat kost allemaal geld.
ze doen hun werk goed.
en trouwens het zou super zijn als ze een plekje op de ether zouden krijgen.
hopelijk gaan ze in korte tijd mensen zoeken die goed voor kunnen dragen..MaCx schreef:Zeker wel. als je lid ben kan je in het argief heel wat programmas beluisteren.
verder word door deze zender wel het Woord verspreid.
gun deze zender ook de tijd om te ontwikkelen
ja heb ik gedaan, krijg nu een ro icoontje, maar doet t nietMaCx schreef:http://www.reformatorischeomroep.nl/speler/setup.exe
kunnen jullie dit bestandje downloaden?