Hendrikus schreef:of zag je dubbel?henriët schreef: ja ja af en toe doen jullie een afzakkertje
Raad de plaats oftwel waar is dit?
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
JUUST!artistiek schreef:Aháá, Bolsward wellicht...?Hendrikus schreef: OK, dan een hint: het is op steenworp afstand van dit mooie raadhuis
En nou mag jij
~~Soli Deo Gloria~~
Hier een nieuwe...

Hendrikus schreef:Gentse poort in Hulst
artistiek schreef:Hendrikus schreef:Gentse poort in Hulstinderdaad
Hendrikus kent heel Nederland joh..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Kijk, iemand die 'm snaptCorydoras schreef:Nou Jet, zet 'm op: zo te zien is 'tie voor jou bedoeld!
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Kijk, iemand die 'm snaptCorydoras schreef:Nou Jet, zet 'm op: zo te zien is 'tie voor jou bedoeld!
Nee, deze is heel makkelijk. Het wachten is even op Henriëtte
Maar de vorige foto van jou was een beetje misleidend vond ik. (Het leek een gebouw in een rustig dorpje, staat ie in een drukke winkelstraat (?)).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nee hoor, daar is geen drukke winkelstraat.albion schreef:Hendrikus schreef:Kijk, iemand die 'm snaptCorydoras schreef:Nou Jet, zet 'm op: zo te zien is 'tie voor jou bedoeld!
Nee, deze is heel makkelijk. Het wachten is even op Henriëtte![]()
Maar de vorige foto van jou was een beetje misleidend vond ik. (Het leek een gebouw in een rustig dorpje, staat ie in een drukke winkelstraat (?)).
Jet is al naar bed, geloof ik
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Nee hoor, daar is geen drukke winkelstraat.albion schreef:Hendrikus schreef:Kijk, iemand die 'm snaptCorydoras schreef:Nou Jet, zet 'm op: zo te zien is 'tie voor jou bedoeld!
Nee, deze is heel makkelijk. Het wachten is even op Henriëtte![]()
Jet is al naar bed, geloof ik
Ik dacht dat ik het wist maar mijn man zei dat het niet klopt dus ben ik even verder aan het zoeken. Valt me toch wel tegen
Hij is leuk,
een creatieve foto!
een dorp met een kerk erin geplakt en ergens anders een achtergrond vandaan,
origineel drikus!
Henriëtte, ik denk niet dat Hendrikus zo een foto neerzet, (dat zou me tegenvallen), volgens mij klopt de achtergrond ook. Daarom zei mijn man al tegen mij dat de plaats die ik in gedachte had niet klopte vanwege diezelfde achtergrond. Maar ook de kerk kom ik niet tegen in die stad, dus vandaar dat ik weer op zoek ben gegaan. Dat jet ziet waarschijnlijk op de afkorting jetjpg of zoiets als je op de foto klikt.
Fotoshop staat voor nietshenriët schreef:een dorp met een kerk erin geplakt en ergens anders een achtergrond vandaan,
origineel drikus!
Staat dat trouwens al in de Dikke van Dale als werkwoord: fotoshoppen?
Maar serieus: het is helemaal naturel, zonder enige kunstgreep.
De kerk die je ziet is de RK kerk. Er heeft ook een Hervormde kerk gestaan, maar die is al meer dan 15 jaar geleden opgedoekt.
~~Soli Deo Gloria~~