Nou, ik denk maar dat ik met Koninginnedag vooral helemaal niets doe.
Daar heb ik nu nog geen idee van hoorhenriët schreef:30 april..
hebben jullie al plannen?
de koningin komt in Zeeland dit jaar!!!
dan zitten wij heerlijk in Canada.henriët schreef:30 april..
Herdenken... ik twijfel tussen halfstok of gewoon vlaggen...henriët schreef:30 april..
Rommelmarkten afstruinen op zoek naar oude spulletjes en daarna een dienst van 20 uur op mijn werk draaien!henriët schreef:30 april..
Mag dat? Zolang achtermekaar?Rosa schreef:Rommelmarkten afstruinen op zoek naar oude spulletjes en daarna een dienst van 20 uur op mijn werk draaien!henriët schreef:30 april..
Slaapdienst wel hoor...anders mag het niet nee.jvdg schreef:Mag dat? Zolang achtermekaar?Rosa schreef:Rommelmarkten afstruinen op zoek naar oude spulletjes en daarna een dienst van 20 uur op mijn werk draaien!henriët schreef:30 april..
Ik vind ze minder zwaar dan de nachtdiensten waar je wakker moet blijven...Meestal heb ik er geen moeite mee, maar soms zou ik willen dat ik heeel even, al is het maar een half uurtje, mijn ogen dicht kon doen.Rosa schreef:inderdaad tis een slaapdienst alleen het probleem is dat er de hele nacht een uitluistersysteen piept en knippert en dat bevordert samen met het extra kijken bij kinderen met epilepsie niet echt je nachtrust....
Nou... mn verjaardag vieren..henriët schreef:30 april..
ooh eeecht, sjonge,haaf schreef:Nou... mn verjaardag vieren..henriët schreef:30 april..
wat leuk, hare Majesteit hier.haaf schreef:Nou... mn verjaardag vieren..henriët schreef:30 april..