Erg confronterend boek, waargebeurd, geschreven door de Psychologe zelf. Over kindermisbruik, verwaarlozing, communicatie.
Iedere papa, mama, juf, meester of verzorgster zou dit moeten lezen.
heb ik voor mijn verjaardag gekregen; mijn man leest em eerst....jakobmarin schreef:
helma schreef:heb ik voor mijn verjaardag gekregen; mijn man leest em eerst....jakobmarin schreef:
Auto schreef:helma schreef:heb ik voor mijn verjaardag gekregen; mijn man leest em eerst....jakobmarin schreef:waarom dit boek wel? (soms sta je voor raadselen)
Ik snap deze discussie niet...helma schreef:Auto schreef:helma schreef:heb ik voor mijn verjaardag gekregen; mijn man leest em eerst....jakobmarin schreef:waarom dit boek wel? (soms sta je voor raadselen)
tja...dit gaat niet over je gevoelens
Sommige dingen moet je ook niet willen begrijpenLuther schreef:Ik snap deze discussie niet...
Het houdt hen een spiegel voor zeker?jakobmarin schreef:Iedere papa, mama, juf, meester of verzorgster zou dit moeten lezen.
je kunt niet zo goed tegen spiegels, begrijp ik?Tiberius schreef:Het houdt hen een spiegel voor zeker?jakobmarin schreef:Iedere papa, mama, juf, meester of verzorgster zou dit moeten lezen.
't was geen mooi lied, begrijp ik?JolandaOudshoorn schreef:Gisteren het boekje "een lied op de sabbath" het ligt nu bij hert oud papier.
Toch wel bij hijgend hert?JolandaOudshoorn schreef:Gisteren het boekje "een lied op de sabbath" het ligt nu bij hert oud papier.
wim schreef:Toch wel bij hijgend hert?JolandaOudshoorn schreef:Gisteren het boekje "een lied op de sabbath" het ligt nu bij hert oud papier.
wim schreef:Toch wel bij hijgend hert?JolandaOudshoorn schreef:Gisteren het boekje "een lied op de sabbath" het ligt nu bij hert oud papier.