Ik ben al jaren getrouwd, dus dat is het niet.MarthaMartha schreef:vertel...priscilla schreef:Een prachtige gouden ring met diamantjes
Gewoon een lieve man...............
Ik ben al jaren getrouwd, dus dat is het niet.MarthaMartha schreef:vertel...priscilla schreef:Een prachtige gouden ring met diamantjes
Laat Hem besturen wakenhenriët schreef:een ontzettend goed bericht, waarin we de leiding van de Heere mogen zien!
gebruik een (hoes)lakenMister schreef:Sinds donderdag verkouden, veel snuiten, heel erg verstopt bij vlagen. Nu wordt het steeds erger, tranende ogen, kiespijn in mijn bovenkaak, hoofdpijn bij bukken en gaan zitten/liggen. Heeft er nog iemand zakdoeken over?
Ja, dan moet je ervoor zitten.Gijs83 schreef:-nieuwe PC met Windows 7
-Virusscanner voor 3 jaar
-MS Office 2007
-een muis(heb er nu 3 dus)
-speakerset
(Zit er alleen nu nog niet achter, want er moet ook nog voor re-integratiebureau gewerkt worden)
Gijs, ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen met Windows 7.Gijs83 schreef:-nieuwe PC met Windows 7
-Virusscanner voor 3 jaar
-MS Office 2007
-een muis(heb er nu 3 dus)
-speakerset
(Zit er alleen nu nog niet achter, want er moet ook nog voor re-integratiebureau gewerkt worden)
Doen!henriët schreef:de vraag of ik invaljuf wil worden........
Niet doen!jvdg schreef:Doen!henriët schreef:de vraag of ik invaljuf wil worden........
Al is het alleen maar vanwege de waardering van je geschonken talenten.
is het eigenlijk wel te plooien met de overige dagelijkse bezigheden??? een tijd- en verplichtingsfactor die je toch zorgvuldig moet afwegen......zoiets is niet écht vrijblijvend.jvdg schreef:Doen!henriët schreef:de vraag of ik invaljuf wil worden........
Al is het alleen maar vanwege de waardering van je geschonken talenten.