Vandaar dat ik ook zei dat een vriendin van mij die goed naaien kan, leuke creaties maakt!Zita schreef:toen ik op de middelbare school zat (vijftien - negen jaar geleden) waren er werkelijk nauwelijks rokken te krijgen, die een beetje betaalbaar waren voor de moeder van een dochter in de groei. En als je dan bij Miss Etam eens een leuke rok scoorde, en 's maandags vol trots in je nieuwe rok naar school ging, bleek dat tientallen meiden in dezelfde rok liepen. Toen ben ik dus gaan naaien. Veertien was ik geloof ik, en dan samen met een vriendin naar de stoffenmarkt... Maar toen H&M in de buurt kwam, en de rok niet langer uitsluitend voor refo's was, maar er ook leuke gewone rokken kwamen, was het weer afgelopen met het zelf knutselen. En nu krijg ik er - ondanks alle leuke winkelrokken - weer zin in, maar heb ik geen tijd.henriët schreef: ((Misschien komt het ook wel uit het feit dat ik mensen zag naaien omdat er in de winkels geen nette rokken meer waren() en daarom zelf maar mega lange rokken gingen maken, met allerhande modische snufjes, wat dan 'in'moet zijn en vervolgens gewoonweg ouderwets, meutig of weet ik veel hoe te noemen eruitziet.Maar ik moet zeggen, dat ik een vriendin heb die erg goed naaien kan, en wel leuke/hippe/eigentijdse kleding naait!))
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten!