Zou je zo correct willen zijn om in elk geval geen God te schrijven, waar Alla staat?ChristenConservatief schreef:Exact. Ik stoor me mateloos aan dat verheerlijken van alles wat Joods is door christenen. Ten eerste verwerpen de Joden tot op de dag van vandaag Christus, evenals de mohammedaan. Ten tweede vervolgen Joden de christenen net zo fel als de mohammedaan en ten derde deugt de Joodse regering van geen kant (denk aan Oost-Jeruzalem, waar Palestijnse burgers (nee geen zelfmoordterroristen, maar burgers) subtiel maar zeker verdreven worden en de Westelijke Jordaanoever) De Joodse beleidsvoeringen vormen vaak de veer in de Palestijnse neus. Die gaan dan uiteraard niezen.Ik ben bang dat je ChristenConservatief niet begrijpt: We zijn allemaal schepselen van die ene God van de Bijbel. We behoren tot Zijn wereld. De wereld die Hij zo lief had, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon daarheen gezonden heeft, opdat een ieder (Jood, islamiet, christen) die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe.
(overigens praat ik terrorisme nooit goed. Dat is de meeste laffe, eerloze en lage manier van oorlogvoeren, die rechtstreeks tegen Bijbel én zelfs de Koran ingaat) (''O, gij die gelooft, gebruikt elkanders eigendom niet met leugen en bedrog maar handelt bij onderlinge overeenkomst. En pleeg geen zelfmoord. Voorzeker, God is u Genadevol.En wie dit ook doet bij wijze van overtreding en onrechtvaardigieid, hem zullen Wij in het Vuur werpen; en dat is voor God eenvoudig.'' (Soerah 4: 29 en 30)
De zelfmoordterroristen van Palestijnse snit blazen zichzelf op puur en alleen vanuit nationalistisch oogpunt. Om de angst voor de zelfmoord weg te nemen gebruiken ze uit het verband gerukte Koranteksten die spreken over het Paradijs voor krijgers die vallen in de strijd tegen de ongelovigen. Deze haatbaarden (Hamaz/Hezbollah) houden er echter een vreemde dogmatiek op na, die na enige studie in Koran en Hadith snel als onislamitisch bestempeld kan worden.
(zelfs moslims zelf willen dat liever niet, zie maleisie)
Alla heeft geen zoon, God wel.
Izak werd gevraagd ten offer, niet Ismael.
En Jeruzalem zal een steen zijn, die alle naties zullen moeten heffen, zij die haar heffen , zullen zich deerlijk verwonden.
De joden zijn het volk dat God heeft uitverkoren en als een vader liefheeft en ook straft, laat dat oordeel alsjeblieft aan Hem alleen over, dankzij dat God hen de ogen heeft toegemaakt, kunnen wij heidenen de genade krijgen.Maar God gaat verder met zijn volk, als de tijd der heidenen vol is.
Wij zij geen haar beter dan zij.
het percentage messiasbelijdende joden zou al wel eens hoger kunnen liggen dan wat er tegenwoordig aan ECHTE christenen nog is.
Een klein kuddeke.....