Gezien je avatar heb je heel lang in de sneeuw gestaan.fluitje schreef:Een witte wereld: het sneeuwt!!!!!!!!
Elke keer als een posting van jou voorbijrolt moet ik, sorry hoor, aan een pinquin denken.

Ik vind 'm wel leuk hoor.

Gezien je avatar heb je heel lang in de sneeuw gestaan.fluitje schreef:Een witte wereld: het sneeuwt!!!!!!!!
Dat zeg je nou nooit van mijn avatar...jvdg schreef:Gezien je avatar heb je heel lang in de sneeuw gestaan.fluitje schreef:Een witte wereld: het sneeuwt!!!!!!!!
Elke keer als een posting van jou voorbijrolt moet ik, sorry hoor, aan een pinquin denken.![]()
Wel waar!Luther schreef:Dat zeg je nou nooit van mijn avatar...jvdg schreef:Gezien je avatar heb je heel lang in de sneeuw gestaan.fluitje schreef:Een witte wereld: het sneeuwt!!!!!!!!
Elke keer als een posting van jou voorbijrolt moet ik, sorry hoor, aan een pinquin denken.![]()
mist..............wát een ramp zeg...........voor mij tenminste wel.........Lassie schreef:een hele mooie mist.
-DIA- schreef:
(alleen kijk ik er vanuit een andere hoek tegenaan...)
Nee, anders krijgt DIA niet genoeg lichaamsbewegingalbion schreef:-DIA- schreef:
Is hier ook de AH winkel gevestigd?
Een beetje verder lopen ja....Hendrikus schreef:Nee, anders krijgt DIA niet genoeg lichaamsbewegingalbion schreef:-DIA- schreef:
Is hier ook de AH winkel gevestigd?