Kom maar op, hoorOrchidee schreef:Tja dat ik ook al aangeboden... maar ik krijg geen reactie...henriët schreef:je mag ze gratis van me hebbenJolandaOudshoorn schreef:En ik ben heerlijk 4 kilo aangekomenNog 4,5 kilo te gaan, dan zit ik op mijn streef-gewicht!
Vacu Move
- JolandaOudshoorn
Re: Vacu Move
Ik weet, mijn Verlosser leeft
toch aardig van jeJolandaOudshoorn schreef:Kom maar op, hoorOrchidee schreef:Tja dat ik ook al aangeboden... maar ik krijg geen reactie...henriët schreef:je mag ze gratis van me hebbenJolandaOudshoorn schreef:En ik ben heerlijk 4 kilo aangekomenNog 4,5 kilo te gaan, dan zit ik op mijn streef-gewicht!
Je kan veel dichterbij terecht hoor!JolandaOudshoorn schreef:Kom maar op, hoorOrchidee schreef:Tja dat ik ook al aangeboden... maar ik krijg geen reactie...henriët schreef:je mag ze gratis van me hebbenJolandaOudshoorn schreef:En ik ben heerlijk 4 kilo aangekomenNog 4,5 kilo te gaan, dan zit ik op mijn streef-gewicht!
Je kan geld toe krijgen.
tjonge jonge...jij bent echt heel aardig...jvdg schreef:Je kan veel dichterbij terecht hoor!
Je kan geld toe krijgen.
en niet alleen digitaalOrchidee schreef:tjonge jonge...jij bent echt heel aardig...jvdg schreef:Je kan veel dichterbij terecht hoor!
Je kan geld toe krijgen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:en niet alleen digitaalOrchidee schreef:tjonge jonge...jij bent echt heel aardig...jvdg schreef:Je kan veel dichterbij terecht hoor!
Je kan geld toe krijgen.
ik ga t weer oppakken vanaf volgende week waarschijnlijk.
streven: nu nog een kilo of 8
streven: nu nog een kilo of 8
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
mijn decemberkilootjes zijn er af
nu de rest nog
nu de rest nog
O wat keigoed zeghelma schreef:mijn decemberkilootjes zijn er af![]()
nu de rest nog
Ik kan de moed nog niet opbrengen