Luther schreef:Inderdaad zeg, je bent toch nog dik onder de dertig?Zita schreef:ga je gangLuther schreef:Het is mogelijk om dit alsnog op het publicatiebord te publiceren...Zita schreef:geweldige rugpijn. Waarom strooien ze niet gewoon ff op de parkeerplaats? Glibberdeglibber, en boem, daar lag ik. Gelukkig buiten het zicht van leedvermakende leerlingen, maar 't doet er niet minder pijn om.Je mag nog wel even foto's komen maken van hoe krom ik nu loop. Misschien ook mijn zuurstofpeil even opnemen; ademhalen sla ik het liefst een beetje over, want dat doet ook erg zeer. Beeldmateriaal doet het altijd wel goed bij zo'n mededeling.
Zo, ik zit even heerlijk te zwelgen in zelfmedelijden.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
refo schreef: Laatste verlies: jaargangen 1978 t/m 1999 van de Daniel. Tbv van de digitalisatie. Mooie bestemming, want eigenlijk stonden ze gewoon in de weg. En erin kijken deed je ook niet meer.
Geeft het na je dertigste nog meer problemen?Luther schreef:Inderdaad zeg, je bent toch nog dik onder de dertig?Zita schreef:ga je gangLuther schreef:Het is mogelijk om dit alsnog op het publicatiebord te publiceren...Zita schreef:geweldige rugpijn. Waarom strooien ze niet gewoon ff op de parkeerplaats? Glibberdeglibber, en boem, daar lag ik. Gelukkig buiten het zicht van leedvermakende leerlingen, maar 't doet er niet minder pijn om.Je mag nog wel even foto's komen maken van hoe krom ik nu loop. Misschien ook mijn zuurstofpeil even opnemen; ademhalen sla ik het liefst een beetje over, want dat doet ook erg zeer. Beeldmateriaal doet het altijd wel goed bij zo'n mededeling.
Zo, ik zit even heerlijk te zwelgen in zelfmedelijden.
- MarthaMartha
Ik leef met je mee.Zita schreef:geweldige rugpijn. Waarom strooien ze niet gewoon ff op de parkeerplaats? Glibberdeglibber, en boem, daar lag ik. Gelukkig buiten het zicht van leedvermakende leerlingen, maar 't doet er niet minder pijn om.
Gisteren ging ik ook onderuit... drie keer raden wie er helemaal dubbelgevouwen op straat stond te lachen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
In eerste opwelling dacht ik Luther, maar het zal Demo wel geweest zijnMarthaMartha schreef:Ik leef met je mee.Zita schreef:geweldige rugpijn. Waarom strooien ze niet gewoon ff op de parkeerplaats? Glibberdeglibber, en boem, daar lag ik. Gelukkig buiten het zicht van leedvermakende leerlingen, maar 't doet er niet minder pijn om.
Gisteren ging ik ook onderuit... drie keer raden wie er helemaal dubbelgevouwen op straat stond te lachen
balen meidenZita schreef:In eerste opwelling dacht ik Luther, maar het zal Demo wel geweest zijnMarthaMartha schreef:Ik leef met je mee.Zita schreef:geweldige rugpijn. Waarom strooien ze niet gewoon ff op de parkeerplaats? Glibberdeglibber, en boem, daar lag ik. Gelukkig buiten het zicht van leedvermakende leerlingen, maar 't doet er niet minder pijn om.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Toch maar eens een goed gesprek met Demo arrangeren dan...Zita schreef:In eerste opwelling dacht ik Luther, maar het zal Demo wel geweest zijnMarthaMartha schreef:Ik leef met je mee.Zita schreef:geweldige rugpijn. Waarom strooien ze niet gewoon ff op de parkeerplaats? Glibberdeglibber, en boem, daar lag ik. Gelukkig buiten het zicht van leedvermakende leerlingen, maar 't doet er niet minder pijn om.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
lekkage in t kamertje van Jetje 
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Huh, hoe ken dat nou??henriët schreef:lekkage in t kamertje van Jetje
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Geen idee, hoe dat kanLuther schreef:Huh, hoe ken dat nou??henriët schreef:lekkage in t kamertje van Jetje
Waarschijnlijk door de sneeuw die nu aan t smelten is.
Heeft die kamer een dakkapel? [heb net een enorm technisch verhaal over sneeuwlekkage bij dakkapellen aangehoord, en kan het indien noodzakelijk nog wel reproduceren, denk ik]henriët schreef:Geen idee, hoe dat kanLuther schreef:Huh, hoe ken dat nou??henriët schreef:lekkage in t kamertje van Jetje
ja, dat klopt, het lekt bij t begin van het dakkapelZita schreef:Heeft die kamer een dakkapel? [heb net een enorm technisch verhaal over sneeuwlekkage bij dakkapellen aangehoord, en kan het indien noodzakelijk nog wel reproduceren, denk ik]henriët schreef:Geen idee, hoe dat kanLuther schreef:Huh, hoe ken dat nou??henriët schreef:lekkage in t kamertje van Jetje
wihaa, dan wordt het waarschijnlijk veroorzaakt door stuifsneeuw die naar binnen is gewaaid op een plaats waar het voegsel of de kit wat poreus is geworden. Als het door de buitenmuur is gekomen, smelt het binnen en loopt het langs een van de hoeken van de dakkapel naar beneden. Afwachten tot het droog is en alles afkitten, begreep ik. Het doet zich vooral voor bij sneeuw omdat dat makkelijker naar binnen waait dan regen of hagel (al snapte ik dat stukje niet helemaal).henriët schreef:ja, dat klopt, het lekt bij t begin van het dakkapelZita schreef: Heeft die kamer een dakkapel? [heb net een enorm technisch verhaal over sneeuwlekkage bij dakkapellen aangehoord, en kan het indien noodzakelijk nog wel reproduceren, denk ik]
ah ok, Jean is met een föhn de boel aan t droogmaken, maar toen ging t opeens veel harder druppelen.. logisch dus...Zita schreef:wihaa, dan wordt het waarschijnlijk veroorzaakt door stuifsneeuw die naar binnen is gewaaid op een plaats waar het voegsel of de kit wat poreus is geworden. Als het door de buitenmuur is gekomen, smelt het binnen en loopt het langs een van de hoeken van de dakkapel naar beneden. Afwachten tot het droog is en alles afkitten, begreep ik. Het doet zich vooral voor bij sneeuw omdat dat makkelijker naar binnen waait dan regen of hagel (al snapte ik dat stukje niet helemaal).henriët schreef:ja, dat klopt, het lekt bij t begin van het dakkapelZita schreef: Heeft die kamer een dakkapel? [heb net een enorm technisch verhaal over sneeuwlekkage bij dakkapellen aangehoord, en kan het indien noodzakelijk nog wel reproduceren, denk ik]
Sneeuw hoopt zich op en is heel fijn van structuur, dus het lijkt me dat dat gemakkelijker ergens tussengaat.
Dan moet Jean ook maar even buiten fohnen, en dan meteen met de kit er achteraan.henriët schreef:ah ok, Jean is met een föhn de boel aan t droogmaken, maar toen ging t opeens veel harder druppelen.. logisch dus...Zita schreef:wihaa, dan wordt het waarschijnlijk veroorzaakt door stuifsneeuw die naar binnen is gewaaid op een plaats waar het voegsel of de kit wat poreus is geworden. Als het door de buitenmuur is gekomen, smelt het binnen en loopt het langs een van de hoeken van de dakkapel naar beneden. Afwachten tot het droog is en alles afkitten, begreep ik. Het doet zich vooral voor bij sneeuw omdat dat makkelijker naar binnen waait dan regen of hagel (al snapte ik dat stukje niet helemaal).henriët schreef:ja, dat klopt, het lekt bij t begin van het dakkapelZita schreef: Heeft die kamer een dakkapel? [heb net een enorm technisch verhaal over sneeuwlekkage bij dakkapellen aangehoord, en kan het indien noodzakelijk nog wel reproduceren, denk ik]
Sneeuw hoopt zich op en is heel fijn van structuur, dus het lijkt me dat dat gemakkelijker ergens tussengaat.