Joh, dat halve dagje maakt helemaal niet uit. Het is toch pas 9 juni? Nou dan...MarthaMartha schreef:misschien wij, heeeeeeeeeel misschien, ligt aan de voortgang van het klus-project.henriët schreef:iig waarschijnlijk albionsweelinck 25 schreef:mensen, wie komen er de 12 allemaal?
Misschien komen Ber10e en ik ook nog wel.
orchidee
luther
katherina van bora
Tiberius met zn vrouw
Meeting DV vrijdag 26 maart
Re: Meeting 12 februari ( Zeeland) afdeling V daal volgt later!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-
Democritus
Als jij nu een zaterdag komt helpen schilderen (liefst schuren) dan komen wij naar de meetingLuther schreef:Joh, dat halve dagje maakt helemaal niet uit. Het is toch pas 9 juni? Nou dan...MarthaMartha schreef:misschien wij, heeeeeeeeeel misschien, ligt aan de voortgang van het klus-project.henriët schreef:iig waarschijnlijk albionsweelinck 25 schreef:mensen, wie komen er de 12 allemaal?
orchidee
luther
katherina van bora
Tiberius met zn vrouw
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Helaas....Democritus schreef:Als jij nu een zaterdag komt helpen schilderen (liefst schuren) dan komen wij naar de meeting
dat wil ik jullie niet aandoen. Het werkt voor jullie sneller als ik niet kom klussen...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-
Democritus
Met schuren kan er weinig misgaan. Daarnaast zijn er nog wel een paar objecten waar juist lompigheid van pas komt zoals gouden deurpostenLuther schreef:Helaas....Democritus schreef:Als jij nu een zaterdag komt helpen schilderen (liefst schuren) dan komen wij naar de meeting
dat wil ik jullie niet aandoen. Het werkt voor jullie sneller als ik niet kom klussen...
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- JolandaOudshoorn
Nou... als albion komt, dan ga ik nog eens hard nadenken!henriët schreef:iig waarschijnlijk albionsweelinck 25 schreef:mensen, wie komen er de 12 allemaal?
orchidee
luther
katherina van bora
Tiberius met zn vrouw
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Democritus schreef:Met schuren kan er weinig misgaan. Daarnaast zijn er nog wel een paar objecten waar juist lompigheid van pas komt zoals gouden deurpostenLuther schreef:Helaas....Democritus schreef:Als jij nu een zaterdag komt helpen schilderen (liefst schuren) dan komen wij naar de meeting
dat wil ik jullie niet aandoen. Het werkt voor jullie sneller als ik niet kom klussen...Dus laat dat je niet weerhouden kom zoals je bent
Ik ben bang dat ik nu klem gezet ben...
gezellig hoor, als jullie allemaal komenLuther schreef:Democritus schreef:Met schuren kan er weinig misgaan. Daarnaast zijn er nog wel een paar objecten waar juist lompigheid van pas komt zoals gouden deurpostenLuther schreef:Helaas....Democritus schreef:Als jij nu een zaterdag komt helpen schilderen (liefst schuren) dan komen wij naar de meeting
dat wil ik jullie niet aandoen. Het werkt voor jullie sneller als ik niet kom klussen...Dus laat dat je niet weerhouden kom zoals je bent
Ik ben bang dat ik nu klem gezet ben...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik kom als ik mee mag rijden
ik krijg al maagpijn als ik denk aan een rit naar Zeeland
@ Sela, kom je ook?
je woont wel erg in de buurt.....
je woont wel erg in de buurt.....
dat zou eigenlijk best leuk zijn! zal het eens overwegen.
(het is een zeldzaamheid dat ik naar meetings ga, maar deze is natuurlijk niet zo eng vanwege een welbekende locatie enzo.)
(het is een zeldzaamheid dat ik naar meetings ga, maar deze is natuurlijk niet zo eng vanwege een welbekende locatie enzo.)
Een extra stimulans voor Luther om een dagje te gaan schuren.helma schreef:ik kom als ik mee mag rijden
Inderdaad.Tiberius schreef:Een extra stimulans voor Luther om een dagje te gaan schuren.helma schreef:ik kom als ik mee mag rijden
En als Sela komt.... mag ze wat mij betreft Franca Treur ook meenemen...
je bent een grapjas.
Dan neem jij Dankers zeker mee?Luther schreef:Inderdaad.Tiberius schreef:Een extra stimulans voor Luther om een dagje te gaan schuren.helma schreef:ik kom als ik mee mag rijden
En als Sela komt.... mag ze wat mij betreft Franca Treur ook meenemen...
ook jij bent van hàrte welkomsela schreef:dat zou eigenlijk best leuk zijn! zal het eens overwegen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....