die centjes hebben we niet, dus einde zonnescherm ben ik bang...Rens schreef:pfffffffffffffffffff, dát kost een boel centjes........en een pijnlijke bil.............henriët schreef:een zonnescherm![]()
![]()
![]()
Onze Benjamin wilde even het scherm uitdraaien.. maar toen brandde de motor door......
Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Of de zon schijnt gewoon elke dag....henriët schreef:die centjes hebben we niet, dus einde zonnescherm ben ik bang...Rens schreef:pfffffffffffffffffff, dát kost een boel centjes........en een pijnlijke bil.............henriët schreef:een zonnescherm![]()
![]()
![]()
Onze Benjamin wilde even het scherm uitdraaien.. maar toen brandde de motor door......
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
De buurman met truck en sneeuwschuiver...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
- MarthaMartha
nu niets, maar hebben jullie ook die prachtige zonsondergang gezien.
De zon was 1 grote vuurrode bal.
Schitterend!
De zon was 1 grote vuurrode bal.
Schitterend!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik zie het niet alleen maar ik hoor het ook... ggrrr de buurman die voor ons huis met een auto aan de gang is (de hele tijd gestationeerde auto horen
).

Maar goed dat je niet zo'n buurman heb als ik...Lassie schreef:Ik zie het niet alleen maar ik hoor het ook... ggrrr de buurman die voor ons huis met een auto aan de gang is (de hele tijd gestationeerde auto horen).
Die start z'n auto om 6.30 uur, en gaat pas 7.00-7.15 uur weg, en die staat dan naast ons huis te ronken

gebeurd hier ook wel. Of dan staat er 1 te toeteren nee niet 1 keer.... maar tig keer. Vooral in de zomer is dat erg. Dan denk ik man stap uit je auto en bel dan gewoon aan.Orchidee schreef:Maar goed dat je niet zo'n buurman heb als ik...Lassie schreef:Ik zie het niet alleen maar ik hoor het ook... ggrrr de buurman die voor ons huis met een auto aan de gang is (de hele tijd gestationeerde auto horen).
Die start z'n auto om 6.30 uur, en gaat pas 7.00-7.15 uur weg, en die staat dan naast ons huis te ronken

tja je hebt mensen en fietsbellenLassie schreef:gebeurd hier ook wel. Of dan staat er 1 te toeteren nee niet 1 keer.... maar tig keer. Vooral in de zomer is dat erg. Dan denk ik man stap uit je auto en bel dan gewoon aan.Orchidee schreef:Maar goed dat je niet zo'n buurman heb als ik...Lassie schreef:Ik zie het niet alleen maar ik hoor het ook... ggrrr de buurman die voor ons huis met een auto aan de gang is (de hele tijd gestationeerde auto horen).

Links, rechts én voor me een flat met allerlei lampjes..
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
niets dan een groot donker gat........a black hole..........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
ja echt balen he..Orchidee schreef:
nu ja, na regen komt zonneschijn!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hier schijnt de zon op de sneeuw en het vriest maar een paar graden. Heerlijk.
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Een witte wereld: het sneeuwt!!!!!!!!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!