Ik vind de nieuwe van mij in ieder geval wel mooi...Luther schreef:Ja, Jan, soms heb ik mijn niet-nuchtere en niet-logische momenten.jvdg schreef:Probeer te verliezen hè....?Luther schreef:Zo dadelijk: sjoelen met vrouw en kids.![]()
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik niet gelukkig ben met je zoveelste avatar.![]()
Met deze laatste loop je veel te ver vooruit op de feiten.
Tot nu toe heb je de historie doen leven in je avatar, maar nu ineens......
Ik had je "nuchterder" ingeschat.
Ik vind dit plaatje overigens in kunstzinnig opzicht een hele mooie.
Wat doen we vandaag ? [6]
- Katharina van Bora

Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Vandaag eindelijk schoenen gekocht voor zoonlief. Hij loopt al drie dagen op laarzen,
omdat zijn schoenen helemaal uitgescheurd zijn.
Hij vond het geen probleem om morgen met laarzen naar de kerk te gaan. Toch maar even nieuwe
gekocht. Viel nog tegen om winterschoenen te kopen. Gelukkig gelukt in de opruiming. Precies één paar, ze zaten
goed dus snel gebeurd.

omdat zijn schoenen helemaal uitgescheurd zijn.
Hij vond het geen probleem om morgen met laarzen naar de kerk te gaan. Toch maar even nieuwe
gekocht. Viel nog tegen om winterschoenen te kopen. Gelukkig gelukt in de opruiming. Precies één paar, ze zaten
goed dus snel gebeurd.
vanmorgen naar school gesleed (misschien hou ik na het sneeuwtijdperk de ochtendwandeling er wel in...)
kwam op de terugweg m'n vriendin tegen; 3 kwartier mee staan praten
en nu dus kouwe tenen
 (niet zo best voor m'n wintertenen....)
vanmorgen hard aan t werk
even de koopjes halen bij de C1000
vanmiddag bidgroep Ichthus
na schooltijd verjaardag dochtertje Auto

kwam op de terugweg m'n vriendin tegen; 3 kwartier mee staan praten
en nu dus kouwe tenen
vanmorgen hard aan t werk
even de koopjes halen bij de C1000
vanmiddag bidgroep Ichthus
na schooltijd verjaardag dochtertje Auto
Vandaag op w8 tot 16 uur, en als het even kan de versieringen opruimen van ons verlovingsfeestje!

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Deze morgen studie op het werk.
Vanmiddag wat archiveren.
Vanavond een bezoekje afleggen en wat administratie.

Vanmiddag wat archiveren.
Vanavond een bezoekje afleggen en wat administratie.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
én? fijne dag mogen hebben Daphne???Daphne schreef:Vandaag op w8 tot 16 uur, en als het even kan de versieringen opruimen van ons verlovingsfeestje!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Vanalles... echt zo'n "MAANDAG"dag... 

Orchidee schreef:Vanalles... echt zo'n "MAANDAG"dag...
maar af en toe gewoon ff gaan zitten
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
mn vingers aan elkaar lijmen 

wist niet dat secondelijm zoooo sterk zou zijn...
de vellen komen van mn vingers af

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
						- JolandaOudshoorn

oops, hopelij kan je wel je programma voor vandaag verder afwerken.henriët schreef:mn vingers aan elkaar lijmen![]()
![]()
![]()
![]()
En ja, hier ook al zo'n maandag-morgen ritme.....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
ja, t voelt wel een beetje gek, maar ik kan er nog alles mee hoor, maar voor ik t wist zat het eea aan mn handen ipv aan het papier, probeerde ik t eraf te krijgen, zaten mn vingers tegen elkaar geplakt.JolandaOudshoorn schreef:oops, hopelij kan je wel je programma voor vandaag verder afwerken.henriët schreef:mn vingers aan elkaar lijmen![]()
![]()
![]()
![]()
En ja, hier ook al zo'n maandag-morgen ritme.....
maar maak je geen zorgen hoor, komt goed!
Ik moet een kastdeur maken. Die heb ik er zelf afgetrokken. De gaten zijn helemaal te groot geworden, dus eerst maar dichtsmeren met kneedbaar hout en dan de scharnieren er weer in zien te krijgen...(memento heeft geen tijd om het te doen, en ik heb de kast zelf gesloopt) 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
ABsoluut! Preparty voor onze trouwdag, althans qua gasten dan!Rens schreef:én? fijne dag mogen hebben Daphne???Daphne schreef:Vandaag op w8 tot 16 uur, en als het even kan de versieringen opruimen van ons verlovingsfeestje!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
oeps..........vlinder schreef:Ik moet een kastdeur maken. Die heb ik er zelf afgetrokken. De gaten zijn helemaal te groot geworden, dus eerst maar dichtsmeren met kneedbaar hout en dan de scharnieren er weer in zien te krijgen...(memento heeft geen tijd om het te doen, en ik heb de kast zelf gesloopt)
Moderatorbericht:
Dat was ook wat ik als eerste dacht.Rens schreef:oeps..........vlinder schreef:Ik moet een kastdeur maken. Die heb ik er zelf afgetrokken. De gaten zijn helemaal te groot geworden, dus eerst maar dichtsmeren met kneedbaar hout en dan de scharnieren er weer in zien te krijgen...(memento heeft geen tijd om het te doen, en ik heb de kast zelf gesloopt)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.