Outletbeurs voor reformatorisch Nederland

Mister
Administrator

Re: Outletbeurs voor reformatorisch Nederland

Bericht door Mister »

C&A heeft een outlet in Duitsland. Voor 61 euro koop je daar een driedelig pak. Is mister weer ff helemaal tevreden mee.
Auto

Bericht door Auto »

Mister schreef:C&A heeft een outlet in Duitsland. Voor 61 euro koop je daar een driedelig pak. Is mister weer ff helemaal tevreden mee.
De vestiging van Piet Zoomers in de buurt van Deventer schijnt ook redelijk te zijn qua pricing. 2 collega's gaan daar altijd heen om te kopen.

Misschien ga ik ook eens kijken.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

henriët schreef:eerlijk gezegd koop ik liever 1 wat duurdere rok voor mn dochtertje
dan een of ander flodderding van h@m
al vind ik het voor kinderen nog wel goed te doen, maar als ons Jetje een jaar of 14 is, hoop ik niet dat ze met van die rotzooi van die goedkope winkels thuiskomt.. flodder, kort.. enzovoorts..
de goede kleding niet te na gesproken
Ik loop regelmatig in kleding van H&M en andere goedkope "rotzooi" ...... :jongle
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Auto schreef:
Mister schreef:C&A heeft een outlet in Duitsland. Voor 61 euro koop je daar een driedelig pak. Is mister weer ff helemaal tevreden mee.
De vestiging van Piet Zoomers in de buurt van Deventer schijnt ook redelijk te zijn qua pricing. 2 collega's gaan daar altijd heen om te kopen.

Misschien ga ik ook eens kijken.
Wilp, heet dat ;)
Ach, 't is net als de Makro: als ze aanbiedingen hebben, kun je er voor een redelijke prijs wel slagen. Maar normaliter is ook Piet Zoomers niet spectaculair goedkoop. Ook niet duur hoor, dat niet.

Hoe lang bestaat het RD ook alweer? In die begintijd adverteerde Roetgerink uit Enter ook in het RD. Kennissen uit het Westen kwamen bij ons koffie drinken maar wilden daarna ook nog even naar Roetgerink. "Want die zijn ook van de kerk". Dachten ze. Roetgerink adverteerde immers in het RD?

Laat Roetgerink nou een zeer degelijke RK familie zijn :haha
~~Soli Deo Gloria~~
Ichtus

Bericht door Ichtus »

henriët schreef:eerlijk gezegd koop ik liever 1 wat duurdere rok voor mn dochtertje
al vind ik het voor kinderen nog wel goed te doen, maar als ons Jetje een jaar of 14 is, hoop ik niet dat ze met van die rotzooi van die goedkope winkels thuiskomt.. flodder, kort.. enzovoorts..
Je moet ook weer niet overdrijven ;)
Als je wilt kan je ook bij de H&M of andere goedkopere winkel goed spul kopen wat echt geen rotzooi is. En tja, ik denk ook dat niet iedereen evenveel heeft om uit te geven...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
gertje

Bericht door gertje »

JolandaOudshoorn schreef:
Ik loop regelmatig in kleding van H&M en andere goedkope "rotzooi" ...... :jongle
grinnik, hier ook, en ze zien er toch leuk uit :)
henriët

Bericht door henriët »

Ichtus schreef:
Je moet ook weer niet overdrijven ;)
Als je wilt kan je ook bij de H&M of andere goedkopere winkel goed spul kopen wat echt geen rotzooi is. En tja, ik denk ook dat niet iedereen evenveel heeft om uit te geven...
daarom zeg ik ook de goede kleding niet te na gesproken..

overigens koop ik overal hoor.. ook voor Jetje .. en ook voor mezelf,
van hema, h/m tm college style..( maar dan in de uitverkoop_)
kijk, eigenlijk ga ik nu pas om kleren.. maar dan koop ik een maat groter.. dan heb ik voor 50/60/70 procent.. mooie kleding wat de kinderen volgend dv winterseizoen aankunnen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lourens

Bericht door Lourens »

JolandaOudshoorn schreef:
En dan te bedenken dat ik de ZeeBra kleding ook prima vind.

Misschien is de draagtijd wat korter, maar aangezien ik dienstkleding heb maakt dat mij niet uit.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gian

Bericht door Gian »

H&M? Dat is toch die dure winkel?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Gian schreef:
H&M? Dat is toch die dure winkel?
Stennis & Mouwrits, dat valt toch wel redelijk mee qua prijzen?
The Groom's still waiting at the altar
henriët

Bericht door henriët »

oooh, even wat rechtzetten
excuses voor mijn onzorgvuldige wijze van spreken.
met rotzooi had ik wat anders op t oog, dan men nu erin legt..
ik bedoel, van die sexy truitjes en spaghetti topjes.. van die ini mini rokjes, wat eigenlijk meer een billenbedekker heet..
als ik zie hoe sommige meiden zich kleden.. ja, tuurlijk super goedkoop maar dan wel in letterlijke en figuurlijke zin.

haast ik mij te zeggen dat er bij H&M/ C&A enz ook zeer zeker fatsoenlijke kleding te kopen is.. ik koop er tenslotte zelf ook ;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vlinder

Bericht door vlinder »

Een goedkoop alternatief in de refowereld is Remofashion. Alleen één nadeel: kijk je de volgende maandag op school of de volgende zondag in de kerk, is het geen vraag meer of Remo langs geweest is. Veel mensen lopen met hetzelfde. Ik heb er laatst een rok vandaan gehaald waar ik al meer dan 4 anderen mee heb zien lopen. Dat vind ik niet zo leuk.

Verder koop ik op de markt in Rotterdam van 5-15 euro. Dat lukt echt niet bij Sijmen v/d Steeg (zat die niet in Elspeet? Die vind ik trouwens niet echt betaalbaar) of een gemiddelde refotoko.
Soms ga ik winkelen in een winkelcentrum, maar kom altijd uit bij winkels als H&M, C&A o.i.d. En inderdaad alleen de outlet van college style is daarmee te vergelijken. Waarom wordt hier al vaak Zeeman of Wibra genoemd? Waarom is er geen refoinitiatief die over heel Nederland verspreid is met deze prijzen? Waarom gaat het alleen om enkele refozaken die maar in een paar plaatsten zitten i.p.v. honderden filialen? Grote inkoop scheelt ook veel in prijzen. En als je wat beter in de slappe (kleding) was zit, ben je ook wat vrijer om meer uit te geven, maar als je aan een budget vast zit, geef ik het je te doen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

vlinder schreef:Een goedkoop alternatief in de refowereld is Remofashion. Alleen één nadeel: kijk je de volgende maandag op school of de volgende zondag in de kerk, is het geen vraag meer of Remo langs geweest is. Veel mensen lopen met hetzelfde. Ik heb er laatst een rok vandaan gehaald waar ik al meer dan 4 anderen mee heb zien lopen. Dat vind ik niet zo leuk.
Dat is toch niet zo erg? Bij ons op kantoor lopen we ook bijna allemaal met dezelfde soort spijkerbroek.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

vlinder schreef:Een goedkoop alternatief in de refowereld is Remofashion. Alleen één nadeel: kijk je de volgende maandag op school of de volgende zondag in de kerk, is het geen vraag meer of Remo langs geweest is. Veel mensen lopen met hetzelfde. Ik heb er laatst een rok vandaan gehaald waar ik al meer dan 4 anderen mee heb zien lopen. Dat vind ik niet zo leuk.

Verder koop ik op de markt in Rotterdam van 5-15 euro. Dat lukt echt niet bij Sijmen v/d Steeg (zat die niet in Elspeet? Die vind ik trouwens niet echt betaalbaar) of een gemiddelde refotoko.
Soms ga ik winkelen in een winkelcentrum, maar kom altijd uit bij winkels als H&M, C&A o.i.d. En inderdaad alleen de outlet van college style is daarmee te vergelijken. Waarom wordt hier al vaak Zeeman of Wibra genoemd? Waarom is er geen refoinitiatief die over heel Nederland verspreid is met deze prijzen? Waarom gaat het alleen om enkele refozaken die maar in een paar plaatsten zitten i.p.v. honderden filialen? Grote inkoop scheelt ook veel in prijzen. En als je wat beter in de slappe (kleding) was zit, ben je ook wat vrijer om meer uit te geven, maar als je aan een budget vast zit, geef ik het je te doen.
Inderdaar. vlinder, ik kan je goed begrijpen. (Behalve dan dat punt dat je allemaal hetzelfde aanhebt, maar ja, daar zal ik wel man voor zijn...;) )
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
helma

Bericht door helma »

adres please....
Plaats reactie