Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
tussen de regels door even een apple-crumble-pie gebakken
wassen...
boodschappen.
vanavond etentje van mijn zwager ens choonzus in Meerkerk vanwege 40-jarig bestaan van hun zaak.
wassen...
boodschappen.
vanavond etentje van mijn zwager ens choonzus in Meerkerk vanwege 40-jarig bestaan van hun zaak.
nog steeds aan het genieten van een vrijwel perfecte dag qua benauwdheid............

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
de woonkamer voor het laatste stuk leeggesleept, alles opgeslagen, muren kaal gemaakt, houten platen van muren gesloopt, in de keuken aan het verven geweest, overal van alles losgeschroefd en gaten gedicht.... samen met democritus....
het klussen is begonnen....
vanavond even langs Helma en kasteelheer... maar elke keer dat we daar spontaan langsgaan zijn de vogels gevlogen....
vanavond even langs Helma en kasteelheer... maar elke keer dat we daar spontaan langsgaan zijn de vogels gevlogen....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Oude-Waarheid
Dacht dat de vogels naar Meerkerk moestenMarthaMartha schreef:de woonkamer voor het laatste stuk leeggesleept, alles opgeslagen, muren kaal gemaakt, houten platen van muren gesloopt, in de keuken aan het verven geweest, overal van alles losgeschroefd en gaten gedicht.... samen met democritus....

Zelf ben in eindelijk uit mijn nachtdienst, dus straks eerst 4 uurtjes slapen, dan douchen en winkelen met m'n vriendin. Al m'n planten zijn óf dood, óf groeien de pot uit. Mag wat nieuwe dingen kopen voor in de vensterbank en op de schoorsteenmantel.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
De kerstspullen naar de box brengen
Plan maken om weer halve dagen te gaan werken en voornamelijk bidden dat ik weer beter wordt want ik zit vanaf vorig jaar mei al thuis. Het geeft nog geen problemen vwb mijn werk en dus inkomsten maar ja hoelang nog ??
Plan maken om weer halve dagen te gaan werken en voornamelijk bidden dat ik weer beter wordt want ik zit vanaf vorig jaar mei al thuis. Het geeft nog geen problemen vwb mijn werk en dus inkomsten maar ja hoelang nog ??
MarthaMartha schreef:de woonkamer voor het laatste stuk leeggesleept, alles opgeslagen, muren kaal gemaakt, houten platen van muren gesloopt, in de keuken aan het verven geweest, overal van alles losgeschroefd en gaten gedicht.... samen met democritus....
tja....wie komt er dan op 2 januari nog NieuwJaar wensen
zou voor het Demotijdperk noooooit gebeurd zijn

vanmorgen mijn zus helpen in t huishouden
vanmiddag eerst uurtje computermoeder op school.
Voor de rest thuis de bende van de kerstvakantie weer gaan ordenen....
het blijft rommelig die twee weken als iedereen thuisloopt...
Mijn man heeft nog een dagje vrij

werken en post sorteren. 

Van alles en nog wat doen in huis.
Wennen aan het 'gewone' ritme, na 2 weken kinderen thuis...
Wennen aan het 'gewone' ritme, na 2 weken kinderen thuis...
Voor t eerst na een week of 5 mn huishouden weer oppakken.
De kinderen op de slee naar school brengen,
wat kaarten schrijven.. (ps.. bij deze.. wij sturen dit jaar geen kerst/nieuwjaarskaarten)
lezen
en verder zien we t wel, misschien agenda 2010 eens zien te vullen..
De kinderen op de slee naar school brengen,
wat kaarten schrijven.. (ps.. bij deze.. wij sturen dit jaar geen kerst/nieuwjaarskaarten)
lezen
en verder zien we t wel, misschien agenda 2010 eens zien te vullen..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
We waren 1 januari naar je onderweg toen zich onderweg een familieprobleem aanmelde, waarbij we koers gewijzigd hebben om ergens als praatpaal te functioneren...helma schreef:MarthaMartha schreef:de woonkamer voor het laatste stuk leeggesleept, alles opgeslagen, muren kaal gemaakt, houten platen van muren gesloopt, in de keuken aan het verven geweest, overal van alles losgeschroefd en gaten gedicht.... samen met democritus....
tja....wie komt er dan op 2 januari nog NieuwJaar wensen
zou voor het Demotijdperk noooooit gebeurd zijn![]()
vanmorgen mijn zus helpen in t huishouden
vanmiddag eerst uurtje computermoeder op school.
Voor de rest thuis de bende van de kerstvakantie weer gaan ordenen....
het blijft rommelig die twee weken als iedereen thuisloopt...
Mijn man heeft nog een dagje vrij

geeft niet hoor,MarthaMartha schreef:We waren 1 januari naar je onderweg toen zich onderweg een familieprobleem aanmelde, waarbij we koers gewijzigd hebben om ergens als praatpaal te functioneren...helma schreef:tja....wie komt er dan op 2 januari nog NieuwJaar wensenMarthaMartha schreef: vanavond even langs Helma en kasteelheer... maar elke keer dat we daar spontaan langsgaan zijn de vogels gevlogen....
zou voor het Demotijdperk noooooit gebeurd zijn![]()
![]()
ik vind het leuk als jullie komen. Volgende keer beter!
-
Maar nog leuker als we weg zijn zekerhelma schreef: geeft niet hoor,

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Democritus schreef:Maar nog leuker als we weg zijn zekerhelma schreef: geeft niet hoor,

- MarthaMartha
Democritus schreef:Maar nog leuker als we weg zijn zekerhelma schreef: geeft niet hoor,