Mooi om het nieuwe jaar te beginnen met de bede van Mozes uit ps 90!
Verder worden het vanzelfsprekend de verplichte fam bezoekjes... maar we maken er wat gezelligs van, we gaan 'als gezin'een dagje uit

niet onderuit glibberen met die sneeuw!!!Lassie schreef:eerst lekker uitgeslapen
verder deze dag: huishouden en naar de stad om boodschappen te doen.
bofkontLassie schreef:hier sneeuwt het niet... we wonen niet in het noordoosten.
Van mijn mag je als het maar bij jullie komt en blijfthenriët schreef:helemaal ingelukkig zijn met een dik pak sneeuw!
Ach... de kinderen vinden het fijn buiten. Dat is wel mooi om te zien: hoe ze heerlijk met de sneeuw spelen.Oude-Waarheid schreef:Van mijn mag je als het maar bij jullie komt en blijfthenriët schreef:helemaal ingelukkig zijn met een dik pak sneeuw!
Jij bent best wel een 'zeur' over het weer heLuther schreef:Ach... de kinderen vinden het fijn buiten. Dat is wel mooi om te zien: hoe ze heerlijk met de sneeuw spelen.Oude-Waarheid schreef:Van mijn mag je als het maar bij jullie komt en blijfthenriët schreef:helemaal ingelukkig zijn met een dik pak sneeuw!
(Overigens ben ik wel blij dat ik binnen mag blijven...)
Zeur ik?hmprff schreef:Jij bent best wel een 'zeur' over het weer heLuther schreef:Ach... de kinderen vinden het fijn buiten. Dat is wel mooi om te zien: hoe ze heerlijk met de sneeuw spelen.Oude-Waarheid schreef:Van mijn mag je als het maar bij jullie komt en blijfthenriët schreef:helemaal ingelukkig zijn met een dik pak sneeuw!
(Overigens ben ik wel blij dat ik binnen mag blijven...)
zomers is het te warm en kun je niet tegen de zon,
swinters vind je de sneeuw niet leuk...