Dat denk ik ook. Overwinteren in Someren.jvdg schreef:Volgens mij van CSFR.Rens schreef:dank u beleefd voor de uitleg....................al die afkortingen ook.........Lassie schreef:Je kunt het niet eten, maar je gaat er wel met z'n allen eten.Rens schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
wa's dah? kan je dat eten of zo???
Wico= Winter conferentie (van de jbgg).
Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
~~Soli Deo Gloria~~
Een leuk uitje zoeken; niet te koud maar wel veel buiten...
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
ik ben vandaag bezig met postlopen en huishouden. Tussen de post gewoon even lekker naar binnen. Manlief doet vanmiddag de andere wijk. 

Dus vanmiddag hoef je er niet op uit?Lassie schreef:ik ben vandaag bezig met postlopen en huishouden. Tussen de post gewoon even lekker naar binnen. Manlief doet vanmiddag de andere wijk.
Lief van je mannetje.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
- JolandaOudshoorn
straks eerst boodschappen, dan naar het ziekenhuis en daarna de winterwandeling van woord en daad in lage vuursche
Ik weet, mijn Verlosser leeft
tsja, hij vindt het heerlijk om even een uurtje de post te lopen. Is hij lekker buiten.vogeltje schreef:Dus vanmiddag hoef je er niet op uit?Lassie schreef:ik ben vandaag bezig met postlopen en huishouden. Tussen de post gewoon even lekker naar binnen. Manlief doet vanmiddag de andere wijk.
Lief van je mannetje.
Hoewel dit volgens mij illegaal is......Lassie schreef:tsja, hij vindt het heerlijk om even een uurtje de post te lopen. Is hij lekker buiten.vogeltje schreef:Dus vanmiddag hoef je er niet op uit?Lassie schreef:ik ben vandaag bezig met postlopen en huishouden. Tussen de post gewoon even lekker naar binnen. Manlief doet vanmiddag de andere wijk.
Lief van je mannetje.
Helemaal niet.....
hoe kom jij daar nou weer bij?
Ga geen dingen zeggen waar je geen verstand van heb.
-
Jij hebt toch een arbeidsovereenkomst gesloten met je werkgever en toch niet je echtgenoot? Jij hoort de bedongen arbeid te verrichten.Lassie schreef:Helemaal niet.....
Blijkbaar heb jij er geen verstand van.Lassie schreef:Helemaal niet.....
Maar ik gun het je hoor, ik zal nix verklappen.
In de tijd dat ik post liep mocht ik het niet door een ander laten doen.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Wie van jullie weet wat ik allemaal met mijn werkgever heb besproken???
Hebben jullie DIE papieren in huis?
Mijn werkgever zit juist te springen dat mijn man bijspringt. Dat scheelt hem weer geld (anders moet hij FLEX werkers inhuren).
Mijn werkgever zit juist te springen dat mijn man bijspringt. Dat scheelt hem weer geld (anders moet hij FLEX werkers inhuren).
-
Jouw werkgever zal dan ook vast een nul uren contract hebben opgesteld voor je echtgenoot, want wie is er aansprakelijk voor schadevergoeding als jouw echtgenoot iets overkomt tijdens het werk door toedoen van een fout van de werkgever? Jouw werkgever, jij, of je echtgenoot?Lassie schreef:Wie van jullie weet wat ik allemaal met mijn werkgever heb besproken???
Wij hebben een gezamelijke nul urencontract ja.
Maar wat gaat jullie dat eigenlijk aan? Ik heb afspraken gemaakt.
Maar wat gaat jullie dat eigenlijk aan? Ik heb afspraken gemaakt.

Mensen, on topic weer!