sure, tell him he is welcome!Margriet schreef:Hey Canadian , I told the yankee here your menu and he said you should invite us the next time!!!
the more the merrier!
(did I mention the prime rib was cooked to perfection, in other words, rare?)
sure, tell him he is welcome!Margriet schreef:Hey Canadian , I told the yankee here your menu and he said you should invite us the next time!!!
Bert Mulder schreef:sure, tell him he is welcome!Margriet schreef:Hey Canadian , I told the yankee here your menu and he said you should invite us the next time!!!
the more the merrier!
(did I mention the prime rib was cooked to perfection, in other words, rare?)
Lekker zeg!Gijs83 schreef:gehaktballen, rode kool en toe nog het laatste restje: Den Eelder Boerenvla.
Je prijst heel vaak deze vla aan, maar hoe kom ik aan die door jou onvolprezen vla in het westen des lands?Gijs83 schreef: Den Eelder Boerenvla.
Dia zal het wel tot in de puntjes weten, maar volgens mij staat 'ie bij de Coop.jvdg schreef:Je prijst heel vaak deze vla aan, maar hoe kom ik aan die door jou onvolprezen vla in het westen des lands?Gijs83 schreef: Den Eelder Boerenvla.
Daar help je mij niet verder mee.......Zita schreef:Dia zal het wel tot in de puntjes weten, maar volgens mij staat 'ie bij de Coop.jvdg schreef:Je prijst heel vaak deze vla aan, maar hoe kom ik aan die door jou onvolprezen vla in het westen des lands?Gijs83 schreef: Den Eelder Boerenvla.
http://www.deneelder.nl/contact/links_n ... _winkels_/jvdg schreef:Daar help je mij niet verder mee.......Zita schreef:Dia zal het wel tot in de puntjes weten, maar volgens mij staat 'ie bij de Coop.jvdg schreef:Je prijst heel vaak deze vla aan, maar hoe kom ik aan die door jou onvolprezen vla in het westen des lands?Gijs83 schreef: Den Eelder Boerenvla.
Co-op, waar?
Bert Mulder schreef:Chicken pot pie vanavond....
waarom niet? klinkt het zó vies dan??? als het bij jullie geliefd is, zal het ook wel lekker zijn..........maar ja, hollanders zijn zo van "wat de boer niet kent, eet hij niet"Margriet schreef:Bert Mulder schreef:Chicken pot pie vanavond....
Vertel ik hier maar niet, is hier ook zeer geliefd!!!
Eigenlijk jammer, want staat er niet: 'Onderzoekt alles en behoudt het goede'?Rens schreef:waarom niet? klinkt het zó vies dan??? als het bij jullie geliefd is, zal het ook wel lekker zijn..........maar ja, hollanders zijn zo van "wat de boer niet kent, eet hij niet"Margriet schreef:Bert Mulder schreef:Chicken pot pie vanavond....
het slaat alleen niet op het eten.................Bonny schreef:Eigenlijk jammer, want staat er niet: 'Onderzoekt alles en behoudt het goede'?Rens schreef:waarom niet? klinkt het zó vies dan??? als het bij jullie geliefd is, zal het ook wel lekker zijn..........maar ja, hollanders zijn zo van "wat de boer niet kent, eet hij niet"Margriet schreef:Bert Mulder schreef:Chicken pot pie vanavond....
Gelukkig niet zeg......Rens schreef:het slaat alleen niet op het eten.................Bonny schreef:Eigenlijk jammer, want staat er niet: 'Onderzoekt alles en behoudt het goede'?Rens schreef:waarom niet? klinkt het zó vies dan??? als het bij jullie geliefd is, zal het ook wel lekker zijn..........maar ja, hollanders zijn zo van "wat de boer niet kent, eet hij niet"Margriet schreef: