Dat is de wereldse straattaal voor euro'srefo schreef: Wat zijn euries?

Dat is de wereldse straattaal voor euro'srefo schreef: Wat zijn euries?
Inderdaad, ik krijg ook altijd kriebeltjes als ik ergens tweedehands boeken zie.ConservatieForever schreef:fysiek neuzen tussen die ouwe boeken is toch veel leuker dan online gericht 1 boek zoeken wat je bijna zeker wel kunt vinden?Gian schreef:Dat had ik je van te voren kunnen vertellen. Je neemt altijd wel wat mee omdat je niet met lege handen terug wil.freek schreef: Ik vond er werkelijk niks aan, totaal niks van mijn gading. En zoooooo ontzettend veel.
Op zulke evenementen ligt voor 99,9% boeken waar je nog nooit van gehoord heb of wat niet interesant is.
Je kan beter gericht op antiqbook zoeken. Daar staan de meeste boeken wel op.
Of marktplaats natuurlijk
Nieuwe voorraad toegevoegd.Gian schreef:http://verkopers.marktplaats.nl/320941
moet je hele huis leeg?????????????Gian schreef:Nieuwe voorraad toegevoegd.Gian schreef:http://verkopers.marktplaats.nl/320941
Dan kies je een heel andere benadering dan ik. Regelmatig koop ik boeken waarvan ik weet dat ik ze voorlopig of misschien we lnooit ga lezen.Gian schreef:Nee hoor, maar boeken waarvan ik weet dat ik ze niet nog eens zal lezen doe ik weg. Ik zou niet weten waarom ik die nog moet houden.
waarvoor kóóp je ze dan?? da's kapitaalvernietiging, geld dat aan goede doelen besteedt had kunnen worden.........freek schreef:Dan kies je een heel andere benadering dan ik. Regelmatig koop ik boeken waarvan ik weet dat ik ze voorlopig of misschien we lnooit ga lezen.Gian schreef:Nee hoor, maar boeken waarvan ik weet dat ik ze niet nog eens zal lezen doe ik weg. Ik zou niet weten waarom ik die nog moet houden.
Waarom koop je ze dan? Verzamelwoede?freek schreef:Dan kies je een heel andere benadering dan ik. Regelmatig koop ik boeken waarvan ik weet dat ik ze voorlopig of misschien we lnooit ga lezen.Gian schreef:Nee hoor, maar boeken waarvan ik weet dat ik ze niet nog eens zal lezen doe ik weg. Ik zou niet weten waarom ik die nog moet houden.
Jij snapt het!Afgewezen schreef:Waarom koop je ze dan? Verzamelwoede?freek schreef:Dan kies je een heel andere benadering dan ik. Regelmatig koop ik boeken waarvan ik weet dat ik ze voorlopig of misschien we lnooit ga lezen.Gian schreef:Nee hoor, maar boeken waarvan ik weet dat ik ze niet nog eens zal lezen doe ik weg. Ik zou niet weten waarom ik die nog moet houden.
Zet je toch e.e.a. in de opslag, totdat je ergens een ruime dienstwoning betrekt?vlinder schreef:Je koopt boeken, je leest ze en dan denk je: Hmm nee niet nog eens, of je weet nog wat er in staat.
Ik ben super blij dat memento niet alle boeken houdt die hij ooit heeft gelezen of nog wil lezen. Dan zouden we voor een bibliotheek niet onder doen, alleen de ruimte zou er voor onder doen.![]()
Was het niet Jac. Overeem die er steeds een schuurtje bijbouwde?Luther schreef:Zet je toch e.e.a. in de opslag, totdat je ergens een ruime dienstwoning betrekt?vlinder schreef:Je koopt boeken, je leest ze en dan denk je: Hmm nee niet nog eens, of je weet nog wat er in staat.
Ik ben super blij dat memento niet alle boeken houdt die hij ooit heeft gelezen of nog wil lezen. Dan zouden we voor een bibliotheek niet onder doen, alleen de ruimte zou er voor onder doen.![]()
Totdat de Flevohof de druk niet meer aankon...jvdg schreef:Was het niet Jac. Overeem die er steeds een schuurtje bijbouwde?Luther schreef:Zet je toch e.e.a. in de opslag, totdat je ergens een ruime dienstwoning betrekt?vlinder schreef:Je koopt boeken, je leest ze en dan denk je: Hmm nee niet nog eens, of je weet nog wat er in staat.
jvdg schreef:Was het niet Jac. Overeem die er steeds een schuurtje bijbouwde?Luther schreef:Zet je toch e.e.a. in de opslag, totdat je ergens een ruime dienstwoning betrekt?vlinder schreef:Je koopt boeken, je leest ze en dan denk je: Hmm nee niet nog eens, of je weet nog wat er in staat.