Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Vanmorgen naar de kerk gegleden. Het was werkelijk spekglad. Denk dat diverse ouderen hierom de dienst moesten laten.
Nu lekker op de bank, tijdje zitten lezen en straks weer (heerlijk in het zonnetje).
Straks komt mijn zoon en schoondochter en later mijn schoonmoeder en schoonzus.
Eind van de middag aan het werk om het gourmet voor vanavond in gereedheid te brengen.
Nu lekker op de bank, tijdje zitten lezen en straks weer (heerlijk in het zonnetje).
Straks komt mijn zoon en schoondochter en later mijn schoonmoeder en schoonzus.
Eind van de middag aan het werk om het gourmet voor vanavond in gereedheid te brengen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Het was inderdaad spekglad. We hebben vanmorgen een hele fijne kerstbijeenkomst gehad waarbij m.n. kinderen hun bijdrage leverden.
Vanavond ook hier gourmetten. Mijn zusje logeert een week bij ons.
Vanavond ook hier gourmetten. Mijn zusje logeert een week bij ons.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
wij hebben vanochtend uitgeslapen.. en ik heb net de spullen voor de high tea klaar.
Straks naar een kennis waar nog andere vrienden zijn, daar gezellig een high tea houden. Vanavond richting mijn ouders waar we blijven slapen en morgenochtend bij hen naar de kerk en s'middags gezellig met m'n ouders, manlief, zus, zwager en neefje eten. s'avonds weer terug naar huis en dan naar m'n andere zus en zwager en twee kids.
Straks naar een kennis waar nog andere vrienden zijn, daar gezellig een high tea houden. Vanavond richting mijn ouders waar we blijven slapen en morgenochtend bij hen naar de kerk en s'middags gezellig met m'n ouders, manlief, zus, zwager en neefje eten. s'avonds weer terug naar huis en dan naar m'n andere zus en zwager en twee kids.
dat klinkt reuze gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heel veel plezier, en een goede dienst alvast gewenst........Lassie schreef:wij hebben vanochtend uitgeslapen.. en ik heb net de spullen voor de high tea klaar.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Mezelf stierlijk vervelen
freek schreef:Mezelf stierlijk vervelen

Freek! Met zovéél boeken in je kast, heb je nu mooi even tijd om de boeken te gaan lezen die je 'misschien' nooit zal lezenfreek schreef:Mezelf stierlijk vervelen

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
't is niet zo smakelijk, maar we ruiken hier dooie muis. Zojuist gingen we met z'n vieren hevig snuivend door de woonkamer, om de locatie te traceren. Niet gevonden.
Verder doe ik niet zoveel vandaag. After-Kerst-malaise. Lees Kinneging en het kleine huis op de prairie door mekaar en ruim wat op. Ik kan ofwel zo lamlendig blijven, of ik word actief, ga een emmer met sop maken en een ragebol zoeken en serieus wat schoonmaken.
Verder doe ik niet zoveel vandaag. After-Kerst-malaise. Lees Kinneging en het kleine huis op de prairie door mekaar en ruim wat op. Ik kan ofwel zo lamlendig blijven, of ik word actief, ga een emmer met sop maken en een ragebol zoeken en serieus wat schoonmaken.
Dooie muis ruik je een weekje of 2, daarna is het over...Zita schreef:'t is niet zo smakelijk, maar we ruiken hier dooie muis. Zojuist gingen we met z'n vieren hevig snuivend door de woonkamer, om de locatie te traceren. Niet gevonden.
Hier hetzelfde, of ik zit de hele dag achter refoforum (mijn man is op bezoek bij een doof-blinde vriend) of ik ga maar eens wat nakijken. Maandag blew moeten we weer naar Urk, dat kost ook weer een dag en de dagen vliegen om. Het is zo weer tijd om te gaan werken en dan lilgt het nakijkwerk er nog!Zita schreef:'t is niet zo smakelijk, maar we ruiken hier dooie muis. Zojuist gingen we met z'n vieren hevig snuivend door de woonkamer, om de locatie te traceren. Niet gevonden.
Ik was begonnen in C.S. Lewis, De afschaffing van de mens. Maar dat is vrij taai en ik ben gestrand. Nu heb ik zelfs in lezen geen zin meeralbion schreef:Freek! Met zovéél boeken in je kast, heb je nu mooi even tijd om de boeken te gaan lezen die je 'misschien' nooit zal lezenfreek schreef:Mezelf stierlijk vervelen

freek schreef:Ik was begonnen in C.S. Lewis, De afschaffing van de mens. Maar dat is vrij taai en ik ben gestrand. Nu heb ik zelfs in lezen geen zin meeralbion schreef:Freek! Met zovéél boeken in je kast, heb je nu mooi even tijd om de boeken te gaan lezen die je 'misschien' nooit zal lezenfreek schreef:Mezelf stierlijk vervelen
Bij topic: deze erg leuk staat een www.elkspel.nl en daaronder staat topografie. Leuk om de hoofdsteden van Azië eens te proberen. En wat dacht je van de provincies van Japan. Als je die kent ben je wel een uur verder

Ik ook een beetjefreek schreef:Mezelf stierlijk vervelen

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik verveel me ook. Daar wordt je stemming niet goed van.judith schreef:Ik ook een beetjefreek schreef:Mezelf stierlijk vervelenMaar ben gewoon gaan tekenen.

Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
kom de volgende keer de Kerstdagen maar bij onsfreek schreef:Mezelf stierlijk vervelen