Het grote WEERTOPIC
Re: Het grote WEERTOPIC
er is eindelijk káns op een witte kerst..............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Klopt! Ik vind het veel fijner dan regen of sombere wolken.Rens schreef:er is eindelijk káns op een witte kerst..............

Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Kwil ff melden dat het koud is hier.. Brrrrr
't is hier pas -6.....en de echte vorst komt veel later in de nacht, dus nog niet klagen!!Droelie schreef:Kwil ff melden dat het koud is hier.. Brrrrr
Moderatorbericht:
Hier is het inmiddels -8. Dus dat wordt bibberen vannacht...Rens schreef:'t is hier pas -6.....en de echte vorst komt veel later in de nacht, dus nog niet klagen!!Droelie schreef:Kwil ff melden dat het koud is hier.. Brrrrr

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Zelfs hier
-4
-4
Ik heb inmiddels 54 winters mee mogen maken, maar heb 's-nachts nog nooit gebibberd.Luther schreef:Hier is het inmiddels -8. Dus dat wordt bibberen vannacht...Rens schreef:'t is hier pas -6.....en de echte vorst komt veel later in de nacht, dus nog niet klagen!!Droelie schreef:Kwil ff melden dat het koud is hier.. Brrrrr
Ook niet in mijn talloze slaapkamers waar geen verwarming (of zelfs vloerbedekking, maar zeil) was.
Geen vrouw met koude voeten blijkbaar....jvdg schreef:Ik heb inmiddels 54 winters mee mogen maken, maar heb 's-nachts nog nooit gebibberd.Luther schreef:Hier is het inmiddels -8. Dus dat wordt bibberen vannacht...Rens schreef:'t is hier pas -6.....en de echte vorst komt veel later in de nacht, dus nog niet klagen!!Droelie schreef:Kwil ff melden dat het koud is hier.. Brrrrr
Ook niet in mijn talloze slaapkamers waar geen verwarming (of zelfs vloerbedekking, maar zeil) was.
Dan zal het raam wel dicht gezeten hebben; dat mag hier onder geen beding.jvdg schreef:Ik heb inmiddels 54 winters mee mogen maken, maar heb 's-nachts nog nooit gebibberd.Luther schreef:Hier is het inmiddels -8. Dus dat wordt bibberen vannacht...Rens schreef:'t is hier pas -6.....en de echte vorst komt veel later in de nacht, dus nog niet klagen!!Droelie schreef:Kwil ff melden dat het koud is hier.. Brrrrr
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Jawel, maar ik ben van nature warm.wim schreef:Geen vrouw met koude voeten blijkbaar....

Ramen dicht?Luther schreef:Dan zal het raam wel dicht gezeten hebben; dat mag hier onder geen beding.
Never.
We zouden 'stikken'.
Verder geef ik niks prijs over......
Nee, ik ben het ook helemaal eens met die open ramen hoor.jvdg schreef:Ramen dicht?Luther schreef:Dan zal het raam wel dicht gezeten hebben; dat mag hier onder geen beding.
Never.
We zouden 'stikken'.
Fijn dat je het met me eens bent, maar jouw laatste verandering van avatar stuit me tegen de borst.Luther schreef:Nee, ik ben het ook helemaal eens met die open ramen hoor.jvdg schreef:Ramen dicht?Luther schreef:Dan zal het raam wel dicht gezeten hebben; dat mag hier onder geen beding.
Never.
We zouden 'stikken'.
De vorige gaf juist een krachtige, bedachtzame Luther weer, die aansluit bij mijn "Luther-idee".
Oh help, daar gaan we weer....jvdg schreef:Fijn dat je het met me eens bent, maar jouw laatste verandering van avatar stuit me tegen de borst.Luther schreef:Nee, ik ben het ook helemaal eens met die open ramen hoor.jvdg schreef:Ramen dicht?Luther schreef:Dan zal het raam wel dicht gezeten hebben; dat mag hier onder geen beding.
Never.
We zouden 'stikken'.
De vorige gaf juist een krachtige, bedachtzame Luther weer, die aansluit bij mijn "Luther-idee".

Even een andere zoeken hoor.
Deze is ook wel aardig, maar de voor-vorige vond ik het mooist.Luther schreef:Oh help, daar gaan we weer....
Even een andere zoeken hoor.
De vorige afbeeelding duidde op een "verlabberkakte" monnik.
Een denker in de jeugd van zijn Reformator zijn die daaraan voorafging sprak mij meer aan.