niet iemand van het andere geslacht.Luther schreef:En als die daartoe ten enemale onbekwaam is? Mag dan een ander het in zijn bijzijn wel doen?helma schreef:fluitje schreef:helma schreef:vanmiddag anderhalf uur sleetjes getrokken
en nu heb ik het in m'n rug...![]()
zo eerst maar een lekker warm bad en daarna iemand lief aankijken voor een rugmassage
* Kijkt snel een andere kant op
![]()
zoiets vraag ik natuurlijk alleen aan mijn eigen man
Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Ik heb medelijden met die man van je, eerst 2 zware dagen achter zijn kiezen gehad en nu nog thuis aan de massage ....helma schreef:fluitje schreef:helma schreef:vanmiddag anderhalf uur sleetjes getrokken
zo eerst maar een lekker warm bad en daarna iemand lief aankijken voor een rugmassage
![]()

Auto schreef:Ik heb medelijden met die man van je, eerst 2 zware dagen achter zijn kiezen gehad en nu nog thuis aan de massage ....helma schreef:fluitje schreef:helma schreef:vanmiddag anderhalf uur sleetjes getrokken
![]()
eerlijk gezegd bood hij het meteen aan bij thuiskomst...je zou nog wat van em kunnen leren

maar hij is alweer weg

Kan iemand iets orgineels van mijn nickname maken.
Ik heb géén idee.
Hoewel....
Ik zie wel de "d" van dorp en de "g" van goed!
Ik heb géén idee.
Hoewel....

Ach, ik ben inmiddels off-topic......jvdg schreef:Kan iemand iets orgineels van mijn nickname maken.
Ik heb géén idee.
Hoewel....
- JolandaOudshoorn
Misschien een bereidwillige zoon??helma schreef:niet iemand van het andere geslacht.Luther schreef:En als die daartoe ten enemale onbekwaam is? Mag dan een ander het in zijn bijzijn wel doen?helma schreef:![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Tja, de zaterdag voor kerst hè... Was in mijn tijd altijd de drukste dag van het hele jaar. Zal nu vast niet anders zijn.Luther schreef:Wat bedoel je met topper? Hoeveelheid?
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Ik hoor het al: oudere generatie...helma schreef:niet iemand van het andere geslacht.Luther schreef:En als die daartoe ten enemale onbekwaam is? Mag dan een ander het in zijn bijzijn wel doen?

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
heb je aan -burg en -dam nog niet genoeg, Jan?jvdg schreef:Kan iemand iets orgineels van mijn nickname maken.
Ik heb géén idee.
Hoewel....
~~Soli Deo Gloria~~
Tja,......maar ik had nog een klein verwachtinkje dat......Hendrikus schreef:heb je aan -burg en -dam nog niet genoeg, Jan?jvdg schreef:Kan iemand iets orgineels van mijn nickname maken.
Ik heb géén idee.
Hoewel....

Vandaag mogen we gedenken dat m'n schoonouders 35 jaar getrouwd zijn. We gaan dit kleins vieren met hun kinderen en aanhang. Vanmiddag gezellig die kant op. Vanavond nog wel een verjaardag (maar dat zal wel een borreltje worden). Straks nog even wat boodschappen doen.
De rolstoelbus rijdt gelukkig, dus ik ga vanmiddag even naar Dokkum om naar de Aldi en de C1000 te gaan voor wat boodschappen.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gefeliciteerd Lassie.
Ik kom net mijn bedje uitrollen, straks eerst boodschappen doen en wat klusjes in huis.
Vanmiddag naar crematie van collega.
Ik kom net mijn bedje uitrollen, straks eerst boodschappen doen en wat klusjes in huis.
Vanmiddag naar crematie van collega.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
thanks Fluitje.
Jij veel sterkte vanmiddag.
Jij veel sterkte vanmiddag.
Sleeën in de bossen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)