heerlijk toch om je in de winter al voor te bereiden op de zomer.. ( zwembandjes)fluitje schreef:Gisteravond nasi met zelfgemaakte babi pangang.
En het restant in een grote bak en dat gebruik ik vanmiddag als lunch.

heerlijk toch om je in de winter al voor te bereiden op de zomer.. ( zwembandjes)fluitje schreef:Gisteravond nasi met zelfgemaakte babi pangang.
Dat zie je weer helemaal verkeerd, lieve Jet.henriët schreef:heerlijk toch om je in de winter al voor te bereiden op de zomer.. ( zwembandjes)fluitje schreef:Gisteravond nasi met zelfgemaakte babi pangang.
fluitje schreef:Dat zie je weer helemaal verkeerd, lieve Jet.henriët schreef:heerlijk toch om je in de winter al voor te bereiden op de zomer.. ( zwembandjes)fluitje schreef:Gisteravond nasi met zelfgemaakte babi pangang.
En het restant in een grote bak en dat gebruik ik vanmiddag als lunch.![]()
Het is gewoon een bescherm vetlaagje opbouwen tegen de kou.
zwembandjes? da's gewoon P.I.M. (Persoonlijk Isolatie Materiaal)fluitje schreef:Dat zie je weer helemaal verkeerd, lieve Jet.henriët schreef:heerlijk toch om je in de winter al voor te bereiden op de zomer.. ( zwembandjes)fluitje schreef:Gisteravond nasi met zelfgemaakte babi pangang.
En het restant in een grote bak en dat gebruik ik vanmiddag als lunch.![]()
Het is gewoon een bescherm vetlaagje opbouwen tegen de kou.
Hoe kan een student vakantie hebben?vlinder schreef:Hier friet en bitter garnituur. Ter ere dat memento vakantie heeft!
fluitje schreef:BRUINE BONENSOEP!!!!!!!![]()
![]()
Aaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhh....................fluitje schreef:BRUINE BONENSOEP!!!!!!!![]()
![]()
Uhm, de gewone griep bestaat toch ook nog?Gijs83 schreef:Ik dacht de Mexicaanse zo ongeveer voorbij was of is het een gewone verkoudheid???Ichtus schreef:Ik eet vandaag alleen. Iedereen is hier ziek. Het wordt sla en een hamburger
Geen groenten?Ichtus schreef:Uhm, de gewone griep bestaat toch ook nog?Gijs83 schreef:Ik dacht de Mexicaanse zo ongeveer voorbij was of is het een gewone verkoudheid???Ichtus schreef:Ik eet vandaag alleen. Iedereen is hier ziek. Het wordt sla en een hamburger
Vandaag weer alleen. Friet met een broodje kroket
Had gister voor 3 dagen tegelijkfluitje schreef:Geen groenten?Ichtus schreef:Uhm, de gewone griep bestaat toch ook nog?Gijs83 schreef:Ik dacht de Mexicaanse zo ongeveer voorbij was of is het een gewone verkoudheid???Ichtus schreef:Ik eet vandaag alleen. Iedereen is hier ziek. Het wordt sla en een hamburger
Vandaag weer alleen. Friet met een broodje kroket