Er zijn zelfs Luthersteden.....JaCa schreef:Vanavond in Helmastad, MMplaats en JaCadorp oppassen. Het dichtste bij Helma.
En wat dacht je van Renswoude?Luther schreef:Er zijn zelfs Luthersteden.....JaCa schreef:Vanavond in Helmastad, MMplaats en JaCadorp oppassen. Het dichtste bij Helma.
En het plaatsje Tiberias....Hendrikus schreef:En wat dacht je van Renswoude?Luther schreef:Er zijn zelfs Luthersteden.....JaCa schreef:Vanavond in Helmastad, MMplaats en JaCadorp oppassen. Het dichtste bij Helma.
Inderdaad, sorry voor de schrijffout! Best veel hoor die post. Morgen word, volgens de vooruitzichten, denk ik, een topper...Johann Gottfried Walther schreef:Stud. G.W.S. Mulder bedoel je zeker.Gijs83 schreef:vanmorgen thuis werken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond kerstavond van de jeugdverening daar hoopt o.a.Student G.W.S.Muler een meditatie te verzorgen.
Het beste met de post !
Wat bedoel je met topper? Hoeveelheid?Gijs83 schreef:Inderdaad, sorry voor de schrijffout! Best veel hoor die post. Morgen word, volgens de vooruitzichten, denk ik, een topper...Johann Gottfried Walther schreef:Stud. G.W.S. Mulder bedoel je zeker.Gijs83 schreef:vanmorgen thuis werken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond kerstavond van de jeugdverening daar hoopt o.a.Student G.W.S.Muler een meditatie te verzorgen.
Het beste met de post !
Dat Gijscity zal vermoedelijk van alles te maken hebben met het feit dat het Hendrikus-kantoor aan het verhuizen is. Lijk me zo dat ze in dat kantoor de komende tijd wat anders doen als muziek maken...Hendrikus schreef:Vanmorgen vergaderd in Lassiestad, daarna een overleg in Diadorp, en nu nog van alles en nog wat in Gijscity...
Nou eh de bakfiets is alleen voor de postbodes die met de vut gaan en hun laatste ronde doen...Inderdaad zal verwacht men best veel en zware post, maar heb een kleinere wijk dus...Luther schreef:Wat bedoel je met topper? Hoeveelheid?Gijs83 schreef:Inderdaad, sorry voor de schrijffout! Best veel hoor die post. Morgen word, volgens de vooruitzichten, denk ik, een topper...Johann Gottfried Walther schreef:Stud. G.W.S. Mulder bedoel je zeker.Gijs83 schreef:vanmorgen thuis werken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond kerstavond van de jeugdverening daar hoopt o.a.Student G.W.S.Muler een meditatie te verzorgen.
Het beste met de post !
Neem j de bakfiets mee. Heb ik ook vaak gedaan: je doet er wel wat langer over dan met de fiets, maar je zit niet te tobben met omvallende fietsen en zo. Bovendien is een bakfiets ook wel wat stabieler met dit gladde weer.
Huh... toen ik bij de post werkte, wilden maar weinig mensen met zo'n ding rijden; dus nam ik 'm als 18-jarige vaak mee. Heerlijk!Gijs83 schreef:Nou eh de bakfiets is alleen voor de postbodes die met de vut gaan en hun laatste ronde doen...Inderdaad zal verwacht men best veel en zware post, maar heb een kleinere wijk dus...Luther schreef: Neem j de bakfiets mee. Heb ik ook vaak gedaan: je doet er wel wat langer over dan met de fiets, maar je zit niet te tobben met omvallende fietsen en zo. Bovendien is een bakfiets ook wel wat stabieler met dit gladde weer.
helma schreef:vanmiddag anderhalf uur sleetjes getrokken
en nu heb ik het in m'n rug...![]()
zo eerst maar een lekker warm bad en daarna iemand lief aankijken voor een rugmassage
fluitje schreef:helma schreef:vanmiddag anderhalf uur sleetjes getrokken
zo eerst maar een lekker warm bad en daarna iemand lief aankijken voor een rugmassage
* Kijkt snel een andere kant op
helma schreef:fluitje schreef:helma schreef:vanmiddag anderhalf uur sleetjes getrokken
![]()
zoiets vraag ik natuurlijk alleen aan mijn eigen man
En als die daartoe ten enemale onbekwaam is? Mag dan een ander het in zijn bijzijn wel doen?helma schreef:fluitje schreef:helma schreef:vanmiddag anderhalf uur sleetjes getrokken
![]()
zoiets vraag ik natuurlijk alleen aan mijn eigen man