Wat doen we vandaag? [5]

Rens

Re: Wat doen we vandaag? [5]

Bericht door Rens »

wij kunnen hier in de omgeving vrijwel niet wegkomen, dus buitenshuis bestemmingen vinden is vrijwel uitgesloten, óók boodschappen doen in het naburige dorp is vrijwel uitgesloten........alleen grote waaghalzen gokken het er op.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Rens schreef:wij kunnen hier in de omgeving vrijwel niet wegkomen, dus buitenshuis bestemmingen vinden is vrijwel uitgesloten, óók boodschappen doen in het naburige dorp is vrijwel uitgesloten........alleen grote waaghalzen gokken het er op.....
Ingesneeuwd?
Dan valt het hier gelukkig nog mee... :)
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Rens

Bericht door Rens »

-DIA- schreef:
Rens schreef:wij kunnen hier in de omgeving vrijwel niet wegkomen, dus buitenshuis bestemmingen vinden is vrijwel uitgesloten, óók boodschappen doen in het naburige dorp is vrijwel uitgesloten........alleen grote waaghalzen gokken het er op.....
Ingesneeuwd?
Dan valt het hier gelukkig nog mee... :)
en morgen komt er nog wat sneeuw bij...........!
Moderatorbericht:
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

vanmorgen thuis werken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond kerstavond van de jeugdverening daar hoopt o.a.Student G.W.S.Muler een meditatie te verzorgen.
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Gijs83 schreef:vanmorgen thuis werken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond kerstavond van de jeugdverening daar hoopt o.a.Student G.W.S.Muler een meditatie te verzorgen.
Stud. G.W.S. Mulder bedoel je zeker.
Het beste met de post !
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
JaCa
Contacteer:

Bericht door JaCa »

Gijs83 schreef:
JaCa schreef:Laatste dag werken van dit jaar. Vanavond om 8 uur vakantie... maar dan nog maar afwachten hoe laat thuis. Want ook hier (Werkendam) ligt behoorlijk wat, in Veenendaal iets meer...
We cool hè dat sneeuw!
Alleen eigenlijk een week te vroeg...
Dat is maar een sprookje hoor een witte kerst evenals al die lichtjes, dat is wat de mens er van maakt, daar gaat het niet om, maar dat weet jij ook wel, toch?

Ja hoor dat weet ik zeker :) Maar toch vind ik die lichtjes en de sneeuw wel een leuke en bijzondere sfeer geven!
Daar gaat het niet om... maar het is wel een leuke bijkomstigheid.

My one and only goal;
His image in my soul.
Rens

Bericht door Rens »

Vandaag alleen nog een paar keer Puck uitlaten in het bos.

Morgen mee met iemand van het dorp om in Anjum wat boodschappen te doen. (met de scootmobiel is er geen dóórkomen aan over de weg), morgen misschien met de rolstoelbus in de middag naar Dokkum om wat fruit in te slaan.
Moderatorbericht:
albion

Bericht door albion »

Rens schreef:Vandaag alleen nog een paar keer Puck uitlaten in het bos.

Morgen mee met iemand van het dorp om in Anjum wat boodschappen te doen. (met de scootmobiel is er geen dóórkomen aan over de weg), morgen misschien met de rolstoelbus in de middag naar Dokkum om wat fruit in te slaan.

'k dacht dat het daar zo vlak is in Friesland. Hebben jullie ook nog een bos?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Rens

Bericht door Rens »

albion schreef:
Rens schreef:Vandaag alleen nog een paar keer Puck uitlaten in het bos.

'k dacht dat het daar zo vlak is in Friesland. Hebben jullie ook nog een bos?
het mag de naam eigenlijk niet hebben: met 5 minuten lopen (voor een gezond iemand) ben je er al door...............
Moderatorbericht:
Lassie

Bericht door Lassie »

Vandaag gewerkt (gedeelte van m'n werk lekker buiten in de sneeuw gespeeld met oppaskind). Vanmiddag nog even naar het winkelcentrum geweest voor wat boodschapjes. Vanavond met manlief even wat boodschappen doen en kadootje kopen.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Vanmorgen vergaderd in Lassiestad, daarna een overleg in Diadorp, en nu nog van alles en nog wat in Gijscity...
~~Soli Deo Gloria~~
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Hendrikus schreef:Vanmorgen vergaderd in Lassiestad, daarna een overleg in Diadorp, en nu nog van alles en nog wat in Gijscity...
:humhihi :humhihi :humhihi
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
albion

Bericht door albion »

Hendrikus schreef:Vanmorgen vergaderd in Lassiestad, daarna een overleg in Diadorp, en nu nog van alles en nog wat in Gijscity...

Je wilt toch niet zeggen dat Diadorp en Gijscity niet hetzelfde zijn? Ik dacht altijd dat ze dicht bij elkaar wonen en in dezelfde 'city' als jij. Maar ik vergis me blijkbaar.
Nog even een vraag.
Nijverdal ligt vlakbij jullie. Is het erg groot / uitgebreid met veel import of is het een klein dorpje? (Zoonlief gaat nl. volgende week 1 dag chillen in Nijverdal. :bobo)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

albion schreef:

Je wilt toch niet zeggen dat Diadorp en Gijscity niet hetzelfde zijn? Ik dacht altijd dat ze dicht bij elkaar wonen en in dezelfde 'city' als jij. Maar ik vergis me blijkbaar.
Nog even een vraag.
Nijverdal ligt vlakbij jullie. Is het erg groot / uitgebreid met veel import of is het een klein dorpje? (Zoonlief gaat nl. volgende week 1 dag chillen in Nijverdal. :bobo)
zoiets als helmastad, katjadorp, octaviuscity, JaCaplaats, Ichtusstad, Gabdorp, Rainbowkeescity, arithaplaats... en vast nog wel meer soorten...... oftewel, die allen overgezet zijnde het MarthaMarthaverblijf :nananere
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

albion schreef:

Nog even een vraag.
N'dal is in deze beeldspraak even Diadorp. Eigenlijk is het allemaal import daar. Ontstaan in de jaren "30 van de 19e eeuw, vanaf 1850 met de Koninklijke Stoom Weverij als vroeg voorbeeld van industriële werkgelegenheid. Arbeiders kwamen vooral uit arme Drentse dorpen naar Nijverdal om daar in de fabriek te gaan werken. Weinig echte Tukkers dus, vandaar ook het on-Twentse dialect (nou ja, dialect...) Chillen in Nijverdal... Tsja, Kart-plaza zal 'm misschien meer aanspreken dan de Nijverdalse berg. De natuur is best mooi daar! O, en ze hebben er wel een Mac, dat zal waarschijnlijk ook wel in de smaak vallen ;)
Laatst gewijzigd door Hendrikus op 18 dec 2009, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
~~Soli Deo Gloria~~
Gesloten