jaJolandaOudshoorn schreef:doe alsjeblieft voorzichtigDemocritus schreef:Ik nu de auto in stap en naar A'dam ga glijen.

jaJolandaOudshoorn schreef:doe alsjeblieft voorzichtigDemocritus schreef:Ik nu de auto in stap en naar A'dam ga glijen.
Ik ben nog thuis, maar ben wel van plan zo te gaan...Luther schreef:Nou, ik zou alvast maar op pad gaan.Gijs83 schreef:Dat hoop ik niet, want ik heb morgen een overleg in Barneveld...Luther schreef:Er zal wel weer een filerecord komen.
(Helaas, ik hou niet zo van sneeuw...)
Als je er pas morgen moet zijn dan heb je nog tijd in overvloed. Waarom neem je de trein niet?Gijs83 schreef:Ik ben nog thuis, maar ben wel van plan zo te gaan...Luther schreef:Nou, ik zou alvast maar op pad gaan.Gijs83 schreef:Dat hoop ik niet, want ik heb morgen een overleg in Barneveld...Luther schreef:Er zal wel weer een filerecord komen.
(Helaas, ik hou niet zo van sneeuw...)
Tja sommige mensen vinden sneeuw zoooooooo geweldig, lekker in de filealbion schreef:De leerlingen genieten en ik ben blij dat ik geen pleinwacht heb.
Het heeft hier behoorlijk gesneeuwd, ze zijn al bezig om een sneeuwpop te maken.
Oke tot Utrecht of Bunschoten-Spakenburg dan een meter erbijfluitje schreef:Duw maar deze kant op DIA. Hier mag van mij nog een meter bijkomen.
Het is de hele dag al droog in Utrecht
Hoe is het daar in Amsterdam OW?Oude-Waarheid schreef:Oke tot Utrecht of Bunschoten-Spakenburg dan een meter erbijfluitje schreef:Duw maar deze kant op DIA. Hier mag van mij nog een meter bijkomen.
Het is de hele dag al droog in Utrecht![]()
![]()
![]()
niet verder duwen
Hier in Noord redelijk nu blubberachtig hoofdwegen hier zijn goed rijbaar.MarthaMartha schreef:Hoe is het daar in Amsterdam OW?Oude-Waarheid schreef:Oke tot Utrecht of Bunschoten-Spakenburg dan een meter erbijfluitje schreef:Duw maar deze kant op DIA. Hier mag van mij nog een meter bijkomen.
Het is de hele dag al droog in Utrecht![]()
![]()
![]()
niet verder duwen
Demo zit er namelijk voor het werk....
-DIA- is al bezig!fluitje schreef:Duw maar deze kant op DIA. Hier mag van mij nog een meter bijkomen.
Het is de hele dag al droog in Utrecht
fluitje schreef:Ik vanmiddag uit mijn werk vrolijk door de sneeuw lopend naar het station....................... geen treinen.![]()
Maar gelukkig hebben we een afdeling met auto's dus met een dienstauto naar huis, rekening houdend met lang files.
Wat schetst mijn verbazing........ binnen no time de stad uit en zonder files naar huis.
In plaats van 6 uur was ik om 5 uur al thuis.