Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Me dik aankleden en vervolgens kruipdoorsluipdoor mijn weg vinden naar de Meern...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- JolandaOudshoorn
zwaai even naar mijn ouders als je door Montfoort komtDaphne schreef:Me dik aankleden en vervolgens kruipdoorsluipdoor mijn weg vinden naar de Meern...

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ja, OK in de kerk, maar huis-aan-huisBonny schreef:Vind je dat vreemd? Zij moeten toch ook lesmateriaal etc bekostigen?Gijs83 schreef:collecte voor de zondagsschoolJolandaOudshoorn schreef:Hopelijk lukt het me vanavond om de collecte voor de zondagschool te lopen.
Verder een drukke dag met allemaal kleine verplichtingen die gedaan moeten worden voor het eind van het jaar.
Wat gaat de tijd toch hard.

vandaag veel fietsen (twee afspraken staan)
en manlief gaat met z'n auto naar z'n afspraken. 

Vanmorgen huishoudelijke klusjes en wat ontspannen. Vanmiddag en vanavond late dienst tot 23.30. Dan snel slapen want morgen weer om 5.45 uur eruit voor een vroege dienst. 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
ai, die twee diensten wil je liever niet achter elkaar.... sterkte!vlinder schreef:Vanmorgen huishoudelijke klusjes en wat ontspannen. Vanmiddag en vanavond late dienst tot 23.30. Dan snel slapen want morgen weer om 5.45 uur eruit voor een vroege dienst.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Het kon even niet anders. Had alleen liever het weekend vrij gehad, maar die moet ik ook nog werken. Maar gelukkig heb ik in de week erna maar 2 late diensten en 5(!) vrije dagen!MarthaMartha schreef:ai, die twee diensten wil je liever niet achter elkaar.... sterkte!vlinder schreef:Vanmorgen huishoudelijke klusjes en wat ontspannen. Vanmiddag en vanavond late dienst tot 23.30. Dan snel slapen want morgen weer om 5.45 uur eruit voor een vroege dienst.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Laatste dag werken van dit jaar. Vanavond om 8 uur vakantie... maar dan nog maar afwachten hoe laat thuis. Want ook hier (Werkendam) ligt behoorlijk wat, in Veenendaal iets meer...
We cool hè dat sneeuw!
Alleen eigenlijk een week te vroeg...
We cool hè dat sneeuw!
My one and only goal;
His image in my soul.
JaCa schreef:Laatste dag werken van dit jaar. Vanavond om 8 uur vakantie... maar dan nog maar afwachten hoe laat thuis. Want ook hier (Werkendam) ligt behoorlijk wat, in Veenendaal iets meer...
We cool hè dat sneeuw!
ja koel hè

Vandaag gewoon aan het werk. Net even lunchwandeling gemaakt. Het is heerlijk buiten.
Vanavond thuis was klusjes en zien ok ik wat data van een harde schijf kan redden.
Vanavond thuis was klusjes en zien ok ik wat data van een harde schijf kan redden.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Dat is maar een sprookje hoor een witte kerst evenals al die lichtjes, dat is wat de mens er van maakt, daar gaat het niet om, maar dat weet jij ook wel, toch?JaCa schreef:Laatste dag werken van dit jaar. Vanavond om 8 uur vakantie... maar dan nog maar afwachten hoe laat thuis. Want ook hier (Werkendam) ligt behoorlijk wat, in Veenendaal iets meer...
We cool hè dat sneeuw!
zo het fietsen viel gelukkig mee dit keer (morgen zal het wel een en al ijzel zijn).
Het slechtste weer voor een postbode! Vanmiddag had ik vrijLassie schreef:zo het fietsen viel gelukkig mee dit keer (morgen zal het wel een en al ijzel zijn).

Jaja, da's een hoger level hè, Gijs.Gijs83 schreef:Het slechtste weer voor een postbode! Vanmiddag had ik vrijLassie schreef:zo het fietsen viel gelukkig mee dit keer (morgen zal het wel een en al ijzel zijn).morgen niet

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
ach morgen ben ik ook postbode.... (heb m'n post nog niet eens binnen).Gijs83 schreef:Het slechtste weer voor een postbode! Vanmiddag had ik vrijLassie schreef:zo het fietsen viel gelukkig mee dit keer (morgen zal het wel een en al ijzel zijn).morgen niet