Jim Bob & Michelle Duggar announce #18 is on the way!!!

JaCa
Contacteer:

Re: Jim Bob & Michelle Duggar announce #18 is on the way!!!

Bericht door JaCa »

Dan liever een hypotheek lijkt mij. Dan zo'n soap serie :(

Gaaf huis trouwens. In Amerika kan dat.
Misschien toch maar naar Amerika/Canada verhuizen als ik een groot gezin overweeg dit zeg ik natuurlijk helemaal niet goed

My one and only goal;
His image in my soul.
Rens

Bericht door Rens »

helma schreef:Afbeelding

@ MH; door reclame enzo krijgen ze zo veel spullen e.d.
ze worden door verschillende bedrijven gesponsord.

Ze leven vanuit strenge principes, o.a. dat je geen schuld mag hebben. Ze hebben ook geen hypotheek op hun huis...
en als je hun huis even wil belijken... http://www.duggarfamily.com/photos.html
jaja..........zo'n huis kan alleen als je óf miljonair bent óf dat het huis voor je gebouwd is zonder eigen inbreng of betalingsverplichting........

en de algehele inrichting dan?

ok, het ziet er allemaal schitterend uit, en hoop dat ze er met veel plezier wonen..........

maar normaal is het totaal niet.............waar zit de adder verstopt??
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

JaCa schreef:Misschien toch maar naar Amerika/Canada verhuizen als ik een groot gezin overweeg dit zeg ik natuurlijk helemaal niet goed
Klopt.
JaCa
Contacteer:

Bericht door JaCa »

Mister schreef:
JaCa schreef:Misschien toch maar naar Amerika/Canada verhuizen als ik een groot gezin overweeg dit zeg ik natuurlijk helemaal niet goed
Klopt.
Daar moet mijn toekomstige echtgenoot daar tegen die tijd ook zo over denken ... alleen een groot gezin stichten gaat een beetje lastig :huhu

My one and only goal;
His image in my soul.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

JaCa schreef:
Mister schreef:
Klopt.
Daar moet mijn toekomstige echtgenoot daar tegen die tijd ook zo over denken ... alleen een groot gezin stichten gaat een beetje lastig :huhu
Behalve dat 'overweeg' je geen groot gezin. Je ontvangt het. Of niet.
JaCa
Contacteer:

Bericht door JaCa »

Mister schreef:
JaCa schreef:
Mister schreef:
Klopt.
Ik had er ook al achter geschreven, dat ik dat niet goed zei... leesbril nodig? :mosc

My one and only goal;
His image in my soul.
Marnix

Bericht door Marnix »

Marie-Henriëtte schreef:Ik vind het ook heel erg mooi, maar ik zou zelf nooit door zo'n manier (reality-soap) gesponsord willen worden. Sowieso zou ik met een gezin niet gesponsord willen worden. Want wat als het even wat minder gaat met de reality-soap?
Ik zou uberhaupt nooit zoveel kinderen willen hebben. :)
Terri schreef:

Ze leven vanuit strenge principes, o.a. dat je geen schuld mag hebben. Ze hebben ook geen hypotheek op hun huis...
Ik val hier volledig stil en.... een beetje een onbehagelijk gevoel krijg ik.
Maar misschien ben ik wel gewoon jaloers?
Wat een perfectie!
Hoezo perfectie? Leg eens uit wat er zo perfect aan is. Dat snap ik niet helemaal.
Mister schreef:
JaCa schreef:
Mister schreef:
Klopt.
Prachtig gesproken. Maar als je beiden vruchtbaar bent kom je wel voor keuzes en overwegingen te staan. De natuur zijn gang laten gaan of niet. Kortom, als je een x aantal kinderen hebt, maak je wel een overweging. Meer kinderen krijgen of niet? Je bent daarin afhankelijk, of Hij je vruchtbaarheid geeft, maar als je dat van Hem hebt gekregen zijn er vervolgens wel overwegingen. We kunnen we wel heel mooi over praten, maar je bent er wel zelf bij. En je handelen heeft dan consequenties. En dat doet niets af aan het feit dat God kinderen geeft. En dan kan je wel zeggen dat je een groot gezin overweegt. En je tegelijkertijd afhankelijk weten van Hem.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
priscilla

Bericht door priscilla »

Marnix schreef:
Marie-Henriëtte schreef:Ik vind het ook heel erg mooi, maar ik zou zelf nooit door zo'n manier (reality-soap) gesponsord willen worden. Sowieso zou ik met een gezin niet gesponsord willen worden. Want wat als het even wat minder gaat met de reality-soap?
Ik zou uberhaupt nooit zoveel kinderen willen hebben. :)

Ik val hier volledig stil en.... een beetje een onbehagelijk gevoel krijg ik.
Maar misschien ben ik wel gewoon jaloers?
Wat een perfectie!
Hoezo perfectie? Leg eens uit wat er zo perfect aan is. Dat snap ik niet helemaal.
Mister schreef:
JaCa schreef:
Mister schreef:
Klopt.
Prachtig gesproken. Maar als je beiden vruchtbaar bent kom je wel voor keuzes en overwegingen te staan. De natuur zijn gang laten gaan of niet. Kortom, als je een x aantal kinderen hebt, maak je wel een overweging. Meer kinderen krijgen of niet? Je bent daarin afhankelijk, of Hij je vruchtbaarheid geeft, maar als je dat van Hem hebt gekregen zijn er vervolgens wel overwegingen. We kunnen we wel heel mooi over praten, maar je bent er wel zelf bij. En je handelen heeft dan consequenties. En dat doet niets af aan het feit dat God kinderen geeft. En dan kan je wel zeggen dat je een groot gezin overweegt. En je tegelijkertijd afhankelijk weten van Hem.
Helemaal mee eens, Marnix
Rens

Bericht door Rens »

Ik vraag me hardop af wáár die hele dikke adder verborgen zit!!!!!!!!!!!!!!!!!

dit is natuurlijk ongeloofwaardig: geen schulden mogen maken, en dan zo'n superluxe driedubbel uitgebouwd landhuis met een inrichting waar je je vingers bij aflikt...........................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Marnix

Bericht door Marnix »

Misschien hebben ze het zelf gebouwd ofzo...? Maar ja.... als 18 mensen naar school moeten, moeten eten, spullen voor in huis nodig hebben etc.... kost dat volgens mij wel heel veel geld. Maar ja, blijkbaar kan het.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

JaCa schreef:Dan liever een hypotheek lijkt mij. Dan zo'n soap serie :(

Gaaf huis trouwens. In Amerika kan dat.
Misschien toch maar naar Amerika/Canada verhuizen als ik een groot gezin overweeg dit zeg ik natuurlijk helemaal niet goed
Dan kun je beter in Nederland blijven...

Want hier in Canada, en ook in de US of A moet je werken voor je dagelijks brood...

Wat sociale voorzieningen betreft loopt Nederland wel een AANTAL! jaren voor....

Vergeet de gezinshulp maar, bijvoorbeeld, als er een nieuw kindje komt, of je moet zo vermogend zijn die zelf te regelen...

Komt nog bij, dat over het algemeen het openbare vervoer het lang niet bij Nederland kan halen, ten eerste al omdat afstanden normaal veel groter zijn...

Dus je zult ook veel langer aan de weg zijn... Cathechesatie is bijvoorbeeld een half uur heen, een half uur terug, 2 keer per week....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
hmprff

Bericht door hmprff »

Marnix schreef:Misschien hebben ze het zelf gebouwd ofzo...? Maar ja.... als 18 mensen naar school moeten, moeten eten, spullen voor in huis nodig hebben etc.... kost dat volgens mij wel heel veel geld. Maar ja, blijkbaar kan het.
de kinderen krijgen thuis les tot ze naar de universiteit of iets dergelijks gaan. dat scheelt natuurlijk een hoop geld.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
jvdg

Bericht door jvdg »

Ik vermoed zomaar dat die real life soap voldoende geld in het laadje brengt om dit te kunnen realiseren.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

jvdg schreef:Ik vermoed zomaar dat die real life soap voldoende geld in het laadje brengt om dit te kunnen realiseren.
Daarbij komt: ik vind dit wel errug mediahyperig!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
jvdg

Bericht door jvdg »

Luther schreef:
jvdg schreef:Ik vermoed zomaar dat die real life soap voldoende geld in het laadje brengt om dit te kunnen realiseren.
Daarbij komt: ik vind dit wel errug mediahyperig!
Als je in Nederland zegt dat je 5 kinderen hebt gekregen, kijken ze je meewarig aan.
Maar bij 15 of meer kinderen krijg je heel andere reacties via de media, zoals in dit geval.
Plaats reactie