Ik denk het ook, want op mijn werk heb ik er ook geen last van.Mister schreef:Volgens mij moet het haast wel aan Solcon cs liggen. Ik heb werkelijk nergens last van.Afgewezen schreef:Inmiddels zijn beide problemen niet opgelost. Kunnen jullie niet maken dat mensen met Solcon ook gewoon een goede match met RF hebben? Het is vanavond weer prut met peren.Afgewezen schreef:Het is met de verbinding weer bar en boos.![]()
![]()
Bovendien kan ik geen smilies meer van het uitgebreide scherm vissen. Dan reageren ze niet. Iets minder belangrijk, maar toch.
Hoe werkt dit forum?
Re: Hoe werkt dit forum?
Ik heb er thuis ook vaak last van. Niet alleen Refoforum, maar ook andere sites zijn dan slecht bereikbaar (nu.nl, gmail.com, etc).
Ook nu is het weer bar+boos.Tiberius schreef:Ik heb er thuis ook vaak last van. Niet alleen Refoforum, maar ook andere sites zijn dan slecht bereikbaar (nu.nl, gmail.com, etc).
- Bert Mulder
- Contacteer:
voor mij is het ongeveer zo snel als het altijd geweest is...Tiberius schreef:Ook nu is het weer bar+boos.Tiberius schreef:Ik heb er thuis ook vaak last van. Niet alleen Refoforum, maar ook andere sites zijn dan slecht bereikbaar (nu.nl, gmail.com, etc).
heb veel slechter gezien...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Nieuwe bril?Bert Mulder schreef:heb veel slechter gezien...
- Bert Mulder
- Contacteer:
neeTiberius schreef:Nieuwe bril?Bert Mulder schreef:heb veel slechter gezien...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Zeg dat wel.Tiberius schreef:Ik heb er thuis ook vaak last van. Niet alleen Refoforum, maar ook andere sites zijn dan slecht bereikbaar (nu.nl, gmail.com, etc).

Gewoon een fatsoenlijke internet-aanbieder nemen...Afgewezen schreef:Zeg dat wel.Tiberius schreef:Ik heb er thuis ook vaak last van. Niet alleen Refoforum, maar ook andere sites zijn dan slecht bereikbaar (nu.nl, gmail.com, etc).![]()
![]()
![]()
Mag ik me aansluiten bij deze gefrustreerden...Afgewezen schreef:Zeg dat wel.Tiberius schreef:Ik heb er thuis ook vaak last van. Niet alleen Refoforum, maar ook andere sites zijn dan slecht bereikbaar (nu.nl, gmail.com, etc).![]()
![]()
![]()

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik kan de meeste sites gewoon goed bereiken.memento schreef:Gewoon een fatsoenlijke internet-aanbieder nemen...Afgewezen schreef:Zeg dat wel.Tiberius schreef:Ik heb er thuis ook vaak last van. Niet alleen Refoforum, maar ook andere sites zijn dan slecht bereikbaar (nu.nl, gmail.com, etc).![]()
![]()
![]()
Gisterenavond was het met alle sites bar en boos.Afgewezen schreef:Ik kan de meeste sites gewoon goed bereiken.memento schreef:Gewoon een fatsoenlijke internet-aanbieder nemen...Afgewezen schreef:Zeg dat wel.Tiberius schreef:Ik heb er thuis ook vaak last van. Niet alleen Refoforum, maar ook andere sites zijn dan slecht bereikbaar (nu.nl, gmail.com, etc).![]()
![]()
![]()
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik dacht dat zulke dingen alleen bij kliksafe gebeurden.
Valt weer mee.
Valt weer mee.
Jahoor...Luther schreef:Mag ik me aansluiten bij deze gefrustreerden...Afgewezen schreef:Zeg dat wel.Tiberius schreef:Ik heb er thuis ook vaak last van. Niet alleen Refoforum, maar ook andere sites zijn dan slecht bereikbaar (nu.nl, gmail.com, etc).![]()
![]()
![]()

Maar ik hoor hier klachten over Solcon. Kan ik van anderen (in het kader van lotgenotencontact) eens wat expliciter te horen krijgen wat er bij jullie an internet en telefoon misgaat?Mister schreef:Jahoor...Luther schreef:Mag ik me aansluiten bij deze gefrustreerden...Afgewezen schreef:Zeg dat wel.Tiberius schreef:Ik heb er thuis ook vaak last van. Niet alleen Refoforum, maar ook andere sites zijn dan slecht bereikbaar (nu.nl, gmail.com, etc).![]()
![]()
![]()
Over het algemeen ben ik best tevreden met Solcon. Deze week was het even een avondje knudde, maar verder heb ik weinig reden tot klagen.Luther schreef:Maar ik hoor hier klachten over Solcon. Kan ik van anderen (in het kader van lotgenotencontact) eens wat expliciter te horen krijgen wat er bij jullie an internet en telefoon misgaat?
~~Soli Deo Gloria~~