Heb jij dat van de zomer dan ook gedaan .................. langs de snelweg?Luther schreef:Geweldig hè!fluitje schreef:En dat het geweldig is nu al twee dagen zonder mobieltje aan.
Een leven zonder mobieltje kan ook hoor.
Ik heb er geen één. Heerlijk is dat. Niet altijd bereikbaar zijn, en als je een keer in de pech zit, lekker ouderwets een oplossing verzinnen.
Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Misschien even aan iemand gevraagd om haar/zijn mobiel te lenen? (is toch ook een oplossing?)Auto schreef:Heb jij dat van de zomer dan ook gedaan .................. langs de snelweg?Luther schreef:Geweldig hè!fluitje schreef:En dat het geweldig is nu al twee dagen zonder mobieltje aan.
Ik heb er geen één. Heerlijk is dat. Niet altijd bereikbaar zijn, en als je een keer in de pech zit, lekker ouderwets een oplossing verzinnen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
Aan de kerstviering die volgende week al gehouden zal worden door de kinderclub.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
aan de post die ik nog moet sorteren en lopen: 700 stuks
normaal is mijn wijk tussen de 200 en de 300 poststukken...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ach als je een goede methode, moet dat je eitje zijn, maarre ik hoeve lekker geen post te sorteren. Ik krijg kant en klaar aan. Nogal moet er wat bijgeschaafd worden. Ik ken de wijk uiteindelijk beter als de sorteerder... Hier nog niet veel drukker... Vanaf 15 december begint de kerstperiode. Dus niet eerder de kerstkaarten posten. Toch wel via TNT???hmprff schreef:aan de post die ik nog moet sorteren en lopen: 700 stuks![]()
Toen was mijn vrouw erbij, en die heeft wel een mobieltje....Auto schreef:Heb jij dat van de zomer dan ook gedaan .................. langs de snelweg?Luther schreef:Geweldig hè!fluitje schreef:En dat het geweldig is nu al twee dagen zonder mobieltje aan.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Aan hoe het voelt om moe te zijn

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Aan een vriend van ons die met de Naar House evangelisatiebus vannacht aanwezig is bij een party in Rotterdam.
Zwaar en gevaarlijk werk.
Maar soms mag er wel eens blijdschap zijn.
De Heere mocht dit werk zegenen tot behoud van deze (vooral jongere) mensen.
Zwaar en gevaarlijk werk.
Maar soms mag er wel eens blijdschap zijn.
De Heere mocht dit werk zegenen tot behoud van deze (vooral jongere) mensen.
Aan de nieuwe werkweek die voor ons ligt, zo we de tijd van leven hebben. Maar dat het eerst zondag mag zijn!
Aan een oom in het ziekenhuis met een herseninfarct.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
aan mijn man... (die het op dit moment erg moeilijk heeft met een bepaalde zaak)pppffff.
mijn zwager die ernstig ziek is.
we houden rekening met het ergste.
Aan iedereen die nu de weg op moet (ik zelf ook)...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- JolandaOudshoorn
sterktehelma schreef:mijn zwager die ernstig ziek is.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
aan straks, dat ik met m'n fiets de weg op moet.