Oké.helma schreef:albion schreef: Nou Henriëtte, in ieder geval van harte beterschap![]()
Jet is geholpen aan een vrouwenkwaal
Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
wanneer is het teveel? En welk probleem ontstaat er dan?Gijs83 schreef:Dat dit topic al veel te veel pagina's telt!
Als Gijs zenuwachtig wordt, is het teveel.Zita schreef:wanneer is het teveel? En welk probleem ontstaat er dan?Gijs83 schreef:Dat dit topic al veel te veel pagina's telt!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- MarthaMartha
aan demo eigenlijk....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Volgens mij mag dat...MarthaMartha schreef:aan demo eigenlijk....
Zita schreef:wanneer is het teveel? En welk probleem ontstaat er dan?Gijs83 schreef:Dat dit topic al veel te veel pagina's telt!
100 pag. Maarre, lezen moderators dit eigenlijk wel
100? Bij mij 123? 
De vraag was, wanneer het teveel wordt.Afgewezen schreef:100? Bij mij 123?
Daarop antwoord Gijs: bij 100.
Ken je nagaan hoe moeilijk die jongen het nu heeft. Honderddrieëntwintig, 't is toch vreselijk...
~~Soli Deo Gloria~~
De mods zijn al anderhalf jaar bezig om een rapport op te stellen met als hoofdvraag: "Welke theologische lijnen zijn er te ontdekken in de leutertopics."Gijs83 schreef:Zita schreef:wanneer is het teveel? En welk probleem ontstaat er dan?Gijs83 schreef:Dat dit topic al veel te veel pagina's telt!
100 pag. Maarre, lezen moderators dit eigenlijk welOf denken ze laat ze maar mooi in die onduidelijkheid zitten! Of het is allemaal onzin, dan nog weten we niet waar we aan toe zijn!
Zij doen dat met de wetenschap dat de grootste waarheden in scherts worden gezegd. Vandaar.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:De mods zijn al anderhalf jaar bezig om een rapport op te stellen met als hoofdvraag: "Welke theologische lijnen zijn er te ontdekken in de leutertopics."Gijs83 schreef:Zita schreef:wanneer is het teveel? En welk probleem ontstaat er dan?Gijs83 schreef:Dat dit topic al veel te veel pagina's telt!
100 pag. Maarre, lezen moderators dit eigenlijk welOf denken ze laat ze maar mooi in die onduidelijkheid zitten! Of het is allemaal onzin, dan nog weten we niet waar we aan toe zijn!
Zij doen dat met de wetenschap dat de grootste waarheden in scherts worden gezegd. Vandaar.
Dat ik vandaag met 3 collega's een nieuwe groep op mag starten voor de dagverzorging!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Aan het feit dat ik nog zoveel moet doen.
En dat het geweldig is nu al twee dagen zonder mobieltje aan. Alleen af en toe je berichten checken en zelf bepalen of je terugbelt of niet.
En dat het geweldig is nu al twee dagen zonder mobieltje aan. Alleen af en toe je berichten checken en zelf bepalen of je terugbelt of niet.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Geweldig hè!fluitje schreef:En dat het geweldig is nu al twee dagen zonder mobieltje aan.
Een leven zonder mobieltje kan ook hoor.
Ik heb er geen één. Heerlijk is dat. Niet altijd bereikbaar zijn, en als je een keer in de pech zit, lekker ouderwets een oplossing verzinnen.
Klopt helemaal.Luther schreef:Geweldig hè!fluitje schreef:En dat het geweldig is nu al twee dagen zonder mobieltje aan.
Een leven zonder mobieltje kan ook hoor.
Ik heb er geen één. Heerlijk is dat. Niet altijd bereikbaar zijn, en als je een keer in de pech zit, lekker ouderwets een oplossing verzinnen.
Probleem is alleen dat ik hem bij me moet hebben van mijn chef. En nu ik ziek ben kan ik hem lekker uitzetten.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
aan mensen om me heen die het zo ontzettend moeilijk hebben....