Gijs83 schreef:Tiberius schreef:Hendrikus schreef:freek schreef:Vanmorgen las ik een afscheidsposting van Luther. Momenteel kan ik die nergens meer vinden...
Als die ook weggehaald is, wordt het misschien écht wel tijd voor een forum waar niet zo verkrampt wordt gereageerd als de naam GG valt.
Die zijn er genoeg hoor, Hendrikus, op het wereldwijde web.

Als ik het Hendrikus goed begrijp, zal ik hem dit keer moeten bijvallen, maar ik denk dat jij hem deze keer verkeerd begrijpt.
Ik dacht dat Hendrikus het hele bewuste topic gelezen had. Dus hij weet hoe het zit.
Maar voor jouw/jullie informatie zal ik de status kort weergeven.
Er werd in het bewuste topic (voornamelijk door een paar GG-ers onder de forummers) enkele (laat ik het voorzichtig zeggen) classificaties uitgesproken over GG ambtsdragers (ouderlingen en predikanten).
Eén der mods die zaterdagavond laat nog op het forum heeft gekeken, heeft toen het topic van schrik gesloten.
Later is het topic naar het mod-gedeelte overgeheveld (onzichtbaar voor niet-moderators) en wordt nu beoordeeld door een andere, onpartijdige mod.
Voor jullie geruststelling: beide bovengenoemde mods zijn geen GG'ers en zijn dat bij mijn weten ook nooit geweest.
De afscheidsposting van Luther is niet door één der mods verwijderd of aangepast.