blijft leuk he?!Mister schreef: *Mister rent naar zolder om zijn dozen lego te zoeken...*
Wist je dat . . . [12]
- MarthaMartha
Re: Wist je dat . . . [12]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
... als je in een discussie alle mods ziet mee-discussiëren dan is het een topic wat geen van allen ziet zitten om te modereren.....

.... als een mod tot zichzelf komt en de geestverruiming stopt je dan opeens 3 topics er bij hebt?MarthaMartha schreef:... als je in een discussie alle mods ziet mee-discussiëren dan is het een topic wat geen van allen ziet zitten om te modereren.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was overigens wel een behoorlijke klus om dat topic te splitsen.MarthaMartha schreef:... als je in een discussie alle mods ziet mee-discussiëren dan is het een topic wat geen van allen ziet zitten om te modereren.....
![]()
![]()
![]()
![]()
- Bert Mulder
- Contacteer:
Niet (helemaal) waar:Tiberius schreef: Tja, ik zei al dat ik er zelf geen ervaring mee heb. Maar die jochies van mijn schoonzus zijn er zeer mee in hun sas. Ze hoeven nu minder lang te sparen voordat ze iets kunnen kopen.
Anderzijds las ik gisteren in het RD een ingezonden stukje, waar ik me wel in kan vinden. De briefschrijver was tegen het spul, omdat:
1. het schaamteloos gekopieerd is van Lego; de importeur (nota bene een refo) schijnt met koffers vol legofiguurtjes naar China te reizen, waar die poppetjes gewoon gekopieerd worden.
2. Lego maakt uit principe geen oorlogspoppetjes, terwijl Sluban dat juist wel doet.
http://shop.lego.com/ByTheme/Leaf.aspx?cn=473&d=70
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- MarthaMartha
ik geloof je meteen jaTiberius schreef:Het was overigens wel een behoorlijke klus om dat topic te splitsen.MarthaMartha schreef:... als je in een discussie alle mods ziet mee-discussiëren dan is het een topic wat geen van allen ziet zitten om te modereren.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze staan er nog!MarthaMartha schreef:blijft leuk he?!Mister schreef: *Mister rent naar zolder om zijn dozen lego te zoeken...*
Ja, dat blijft leuk...
Was je dan bang dat iemand ze weggehaald had?Mister schreef:Ze staan er nog!MarthaMartha schreef:blijft leuk he?!Mister schreef: *Mister rent naar zolder om zijn dozen lego te zoeken...*
Ja, dat blijft leuk...
nee, maar hij wil er weer graag zélf mee spelen.............Auto schreef:Was je dan bang dat iemand ze weggehaald had?Mister schreef:Ze staan er nog!MarthaMartha schreef:blijft leuk he?!Mister schreef: *Mister rent naar zolder om zijn dozen lego te zoeken...*
Ja, dat blijft leuk...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Klopt. Heel lastig.Ichtus schreef:Vodafone kampt met storing
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Heel lastig dat zelfs hierdoor het tramverkeer in Utrecht plat ligt.Ichtus schreef:Vodafone kampt met storing
Maar ook bijvoorbeeld de politie heeft een vodofonecontract en dus is daar de bereikbaarheid ook slecht.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Hier doet ie het weer!!!!!!!!!!!!!!!!!fluitje schreef:Heel lastig dat zelfs hierdoor het tramverkeer in Utrecht plat ligt.Ichtus schreef:Vodafone kampt met storing
Maar ook bijvoorbeeld de politie heeft een vodofonecontract en dus is daar de bereikbaarheid ook slecht.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ichtus schreef:Hier doet ie het weer!!!!!!!!!!!!!!!!!fluitje schreef:Heel lastig dat zelfs hierdoor het tramverkeer in Utrecht plat ligt.Ichtus schreef:Vodafone kampt met storing
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- monique
ben ik gelukkig net op tijd weggegaan hihiIchtus schreef:Ichtus schreef:Hier doet ie het weer!!!!!!!!!!!!!!!!!fluitje schreef:Heel lastig dat zelfs hierdoor het tramverkeer in Utrecht plat ligt.Ichtus schreef:Vodafone kampt met storing
Maar ook bijvoorbeeld de politie heeft een vodofonecontract en dus is daar de bereikbaarheid ook slecht.hmm, te vroeg gejuicht
ow voor de mensen die veel bellen stap over naar lebara zo goedkoop
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag