Let op of het alarmlampje gaan branden...jvdg schreef:Ik vind dit een goed advies hoor.
Maar dan heb ik weer het probleem hoe kwalificeer ik wat willers en moeters zijn.

Let op of het alarmlampje gaan branden...jvdg schreef:Ik vind dit een goed advies hoor.
Maar dan heb ik weer het probleem hoe kwalificeer ik wat willers en moeters zijn.
Afgewezen schreef:Let op of het alarmlampje gaan branden...jvdg schreef:Ik vind dit een goed advies hoor.
Mister schreef:Nogmaals: De vrijgevige God, van Tim Keller. Aanbevolen voor alle forummers.
Dank voor je goede zorgen,........maarre ik ben ook een Doornenbal liefhebber.Afgewezen schreef:Pas op, anders activeer je de leesdwang van jvdg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat boek heb ik ook eens gelezen. Het was toen uitgegeven bij T. Wever,helma schreef:The Tender Vine, Diamond of the Rockies Series #3
By: Kristen Heitzmann
Amos; de veeherder van Tekoa van Ds Veldkamp
Jammer, dit oordeel DIA!-DIA- schreef:Dat boek heb ik ook eens gelezen. Het was toen uitgegeven bij T. Wever,helma schreef:The Tender Vine, Diamond of the Rockies Series #3
een uitgeverij die echt van neo-gereformeerde huize was.
De inhoud van het boek van ds. Veldkamp is wel goed, maar de uitgever
had de teksten gewijzigd in de Nieuwe Vertaling van 1951.
Ik meen dat ds. Veldkamp daar zelf niet veel mee op had....
In mijn boekenkast heet dat boek gewoon "Amos, de boer uit Tekoa".-DIA- schreef:Dat boek heb ik ook eens gelezen. Het was toen uitgegeven bij T. Wever,helma schreef: Amos; de veeherder van Tekoa van Ds Veldkamp
DIA heeft het over de uitgeverij, niet over het boek.Luther schreef:Jammer, dit oordeel DIA!-DIA- schreef:Dat boek heb ik ook eens gelezen. Het was toen uitgegeven bij T. Wever,helma schreef:The Tender Vine, Diamond of the Rockies Series #3
Zijn verklaringen zijn zo diep en zo mooi. Ik wil het woord neo-gereformeerd hierover absoluut niet meer horen!