Dan heb ik wel wat vragen voor je.helma schreef:Ichtus schreef:Pubers... die denken volwassen te zijn![]()
(waar is mn boek)
hihi, herkenbaar.
kan je geen opvoedrubriek beginnen? Vraag maar aan Ichtus...

Dan heb ik wel wat vragen voor je.helma schreef:Ichtus schreef:Pubers... die denken volwassen te zijn![]()
(waar is mn boek)
hihi, herkenbaar.
albion schreef:Dan heb ik wel wat vragen voor je.helma schreef:Ichtus schreef:Pubers... die denken volwassen te zijn![]()
(waar is mn boek)
hihi, herkenbaar.
Dag Auto en JO,Auto schreef:Bijna??????? is het dan nog niet zo .........JolandaOudshoorn schreef:het instituut kerk, dat bijna politiek wordt
ach, het speelt zich hoofdzakelijk af in een PKN-kerk. Daar houden ze van organiseren. met heel veeel commissies en zo.....PvS schreef:Dag Auto en JO,Auto schreef:Bijna??????? is het dan nog niet zo .........JolandaOudshoorn schreef:het instituut kerk, dat bijna politiek wordt
Enige toelichting?
Gr.,
PvS
Erger u niet maar verwonder u slechts.JolandaOudshoorn schreef:ach, het speelt zich hoofdzakelijk af in een PKN-kerk. Daar houden ze van organiseren. met heel veeel commissies en zo.....PvS schreef:Dag Auto en JO,Auto schreef:Bijna??????? is het dan nog niet zo .........JolandaOudshoorn schreef:het instituut kerk, dat bijna politiek wordt
Enige toelichting?
Gr.,
PvS
dus ik mag me op dit forum legaal ergeren aan de kerk
Ach, de Gergem gaat dezelfde kant. Alles is (over)georganiseerd.JolandaOudshoorn schreef:ach, het speelt zich hoofdzakelijk af in een PKN-kerk. Daar houden ze van organiseren. met heel veeel commissies en zo.....PvS schreef:Dag Auto en JO,Auto schreef:Bijna??????? is het dan nog niet zo .........JolandaOudshoorn schreef:het instituut kerk, dat bijna politiek wordt
Enige toelichting?
Gr.,
PvS
dus ik mag me op dit forum legaal ergeren aan de kerk
Bespeur ik een lichte vorm van kritiek?Erasmiaan schreef:Ach, de Gergem gaat dezelfde kant. Alles is (over)georganiseerd.
Positief kritisch, dat wordt altijd wel gewaardeerd.Mister schreef:Bespeur ik een lichte vorm van kritiek?Erasmiaan schreef:Ach, de Gergem gaat dezelfde kant. Alles is (over)georganiseerd.
Tjonge, nooit gedacht dat ze hier nog overeenkomsten zouden vinden tussen de PKN en de Ger GemTiberius schreef:Positief kritisch, dat wordt altijd wel gewaardeerd.Mister schreef:Bespeur ik een lichte vorm van kritiek?Erasmiaan schreef:Ach, de Gergem gaat dezelfde kant. Alles is (over)georganiseerd.
't zit je vandaag niet mee...Zita schreef:elektrisch koken op een zowat veertig jaar oud gedoetje.
De ene pit is niet aan de gang te krijgen, bij de andere staat bij stand 1 (van 12) de boel over te koken.Ik weet weer waarom ik bijna altijd ovenschotels maak.
En iets nieuws kopen is geen optie? Lijkt me een tamelijk belabberde omstandigheid?Zita schreef:elektrisch koken op een zowat veertig jaar oud gedoetje.
De ene pit is niet aan de gang te krijgen, bij de andere staat bij stand 1 (van 12) de boel over te koken.Ik weet weer waarom ik bijna altijd ovenschotels maak.
tja, 't is het spul van mijn ma, en die is er in al die tijd aardig aan gewend geraakt. Zij kan er in ieder geval fantastisch mee koken, en ik gebruik gewoon de oven als ik kookdag heb.Gian schreef:En iets nieuws kopen is geen optie? Lijkt me een tamelijk belabberde omstandigheid?Zita schreef:elektrisch koken op een zowat veertig jaar oud gedoetje.
JolandaOudshoorn schreef:ach, het speelt zich hoofdzakelijk af in een PKN-kerk.PvS schreef:Dag Auto en JO,Auto schreef:Bijna??????? is het dan nog niet zo .........JolandaOudshoorn schreef:het instituut kerk, dat bijna politiek wordt
Enige toelichting?
Gr.,
PvS