Straks de zuurkool en spekjes erbij, en natuurlijk de worst.

Heb zaterdag zo'n 30 kg piepers geschilt, gesneden, en in de olie aangebakken, en toen ingevroren...fluitje schreef:Net geholpen met 5 kilo aardappelen schillen, en die pan staat nu op.
Straks de zuurkool en spekjes erbij, en natuurlijk de worst.
Soep, mjammmie!Ichtus schreef:Had tussen de middag geen zin in brood smeren, dus maar even soep genomen.
Voor straks weet ik het nog niet.
Zita schreef:Zita zit alleen thuis, dus ze dacht even een pizza in de oven te schuiven. Pizza is foetsie. Morgen zusjelief maar eens ondervragen, die pleegt nogal eens te lunchen met datgene waar haar oog op valt als ze de vriezer opent.
Nu dus rijst met nasikruiden (zonder nasigroenten, want er lag alleen nog maar broccoli en spruiten) en een bakje waar kipsate opstaat, maar wat qua substantie meer weg heeft van kattenvoer.
ik begrijp nu helemaal waarom mijn kat geen blikvoer blieft.albion schreef:Zita schreef:Zita zit alleen thuis, dus ze dacht even een pizza in de oven te schuiven. Pizza is foetsie. Morgen zusjelief maar eens ondervragen, die pleegt nogal eens te lunchen met datgene waar haar oog op valt als ze de vriezer opent.
Nu dus rijst met nasikruiden (zonder nasigroenten, want er lag alleen nog maar broccoli en spruiten) en een bakje waar kipsate opstaat, maar wat qua substantie meer weg heeft van kattenvoer.
eet smakelijk... weet je dat ik me altijd afvraag hoe kattenvoer smaakt, als ik de kat eten geef. Zij vindt het heerlijk, maar ik heb al gegeten en gedronken als ik het spul alleen maar zie. (ik voel met je mee).
Lassie schreef:ik heb de nasi van gisteren opgegeten.
Bij mij krijgt ze het uit een zakje, blikvoer vind ze ook niet zo lekker.Zita schreef:ik begrijp nu helemaal waarom mijn kat geen blikvoer blieft.albion schreef:Zita schreef:Zita zit alleen thuis, dus ze dacht even een pizza in de oven te schuiven. Pizza is foetsie. Morgen zusjelief maar eens ondervragen, die pleegt nogal eens te lunchen met datgene waar haar oog op valt als ze de vriezer opent.
eet smakelijk... weet je dat ik me altijd afvraag hoe kattenvoer smaakt, als ik de kat eten geef. Zij vindt het heerlijk, maar ik heb al gegeten en gedronken als ik het spul alleen maar zie. (ik voel met je mee).