Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
vlees, groenten en aardappelen
Vrijdag, pizzadag! 
Ben om een uur of kwart over 6 thuis en moet om kwart voor 7 weer weg om competitie te spelen in het pittoreske Schaijk. Pizza is dan ideaal. Ik loop onderweg naar huis langs de winkel, mijn huisgenoot zet dan de over vast aan. Thuis kunnen de pizza's gelijk in de oven, in die 10-15 minuten kan ik dan mijn sportspullen pakken / me omkleden. Dan snel pizza eten en dan staat mijn teamgenoot wel voor de deur.

Ben om een uur of kwart over 6 thuis en moet om kwart voor 7 weer weg om competitie te spelen in het pittoreske Schaijk. Pizza is dan ideaal. Ik loop onderweg naar huis langs de winkel, mijn huisgenoot zet dan de over vast aan. Thuis kunnen de pizza's gelijk in de oven, in die 10-15 minuten kan ik dan mijn sportspullen pakken / me omkleden. Dan snel pizza eten en dan staat mijn teamgenoot wel voor de deur.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Bijbellezen: Psalm 117.Marnix schreef:Vrijdag, pizzadag!

erwtensoep van de slager.. ( ik had absoluut geen zin om in de keuken te gaan staan:))
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Warm jij je erwtensoep op de radiator in de huiskamer? Of heb je een heerlijk haardvuur of kacheltje??henriët schreef:erwtensoep van de slager.. ( ik had absoluut geen zin om in de keuken te gaan staan:))

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Zuurkoolschotel! (op mijn nuchtere maag.) 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Uitmijters rosbief 

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Hm ja, daar ben ik niet aan toegekomen. Dat heb ik soms.... ik moet ook wel eens uit mijn werk snel in de stad wat eten en dan kom ik er ook niet aan toe. Wat dat betreft lijkt het me heel prettig om binnenkort dicht bij mijn werk te wonen, dat scheelt zoveel tijd en daarbij ook gehaast wegens gebrek aan tijd.jvdg schreef:Bijbellezen: Psalm 117.Marnix schreef:Vrijdag, pizzadag!
Gelukkig heb ik tussen de wedstrijden door wel ruim voldoende tijd gehad en heb ik mijn Bijbel altijd bij me

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef: Gelukkig heb ik tussen de wedstrijden door wel ruim voldoende tijd gehad en heb ik mijn Bijbel altijd bij me

't Gebeurde vroeger thuis wel eens, waren we laat voor school, vroeg moeder wat lezen we?
In koor: Psalm 117.
Of Psalm 113: een blijde moeder van kinderen

en erwtensoep maken is zó leuk!!henriët schreef:erwtensoep van de slager.. ( ik had absoluut geen zin om in de keuken te gaan staan:))
gewoon een flinke pan in 1 keer maken; en dan 2 bakken invriezen

manlief wilde graag weer bij de Turk gaan eten...
Ja, dan moet je maar weer gehoorzamen he?Lassie schreef:manlief wilde graag weer bij de Turk gaan eten...

Friet. Oh zo-ongezond...
Maar, wel lekker.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Dat staat voor morgenavond op het programma.judith schreef:Friet. Oh zo-ongezond...Maar, wel lekker.
Ook de as schoonkinderen zijn aanwezig dus dit is het gemakkelijkst.
Vanavond lekkere nasi met sate. (eigen nasi, die wint toch altijd)
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
Vandaag een varkenshaasje met peper-champignonsaus, krieltjes en prei
Morgen een salade met zalm, kiprollade, mais en aardappels (allemaal uit de oven, muv de salade, dus lekker makkelijk)
Morgen een salade met zalm, kiprollade, mais en aardappels (allemaal uit de oven, muv de salade, dus lekker makkelijk)
Ik weet, mijn Verlosser leeft