Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Gisteren waren het gekookte aardappeltjes met witlof en een karbonaatje
Vanavond broodjes hamburger met gebakken uitjes en champignons
Vanavond broodjes hamburger met gebakken uitjes en champignons
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
..wij gaan eten: pork chops (Karbonaadjes), krielaardappels en bietjes..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Waren de karbonaadjes soms in de aanbieding? Hier kwamen ze ook al voorbij...
~~Soli Deo Gloria~~
Nee hoor, wij snijden die zelf. Groot stuk varken gekocht!Hendrikus schreef:Waren de karbonaadjes soms in de aanbieding? Hier kwamen ze ook al voorbij...

Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
macaroni met kaas.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Gister lasagna met kip en asperges gehad...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Hmm, klinkt goed.
Ik moet nog even bedenken wat ik vandaag ga eten. Lasagne is wel een goed idee.
Gisteren toscaans gemarineerde visfilet met bistrokrieltjes en spinazie met kaas gehad. Eergisteren een mexicaanse schotel, ook erg lekker. Je maakt een pikante tomatensaus met crème fraiche en paprika / ui / tomaat, wat je wil..... die doe je in een ovenschaal en daar doe je dan een zak Tortillachips overheen, en daar weer kaas over. Heerlijk. Ben sowieso erg fan van mexicaans eten, de combinatie van pittig met bijv. bonen en crème fraiche of guacamole.... heerlijk!
Ik moet nog even bedenken wat ik vandaag ga eten. Lasagne is wel een goed idee.
Gisteren toscaans gemarineerde visfilet met bistrokrieltjes en spinazie met kaas gehad. Eergisteren een mexicaanse schotel, ook erg lekker. Je maakt een pikante tomatensaus met crème fraiche en paprika / ui / tomaat, wat je wil..... die doe je in een ovenschaal en daar doe je dan een zak Tortillachips overheen, en daar weer kaas over. Heerlijk. Ben sowieso erg fan van mexicaans eten, de combinatie van pittig met bijv. bonen en crème fraiche of guacamole.... heerlijk!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
vandaag macaroni, morgen boerenkool.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
erwtensoep 

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
lekker lekker....Daphne schreef:erwtensoep
wij gisterenDaphne schreef:erwtensoep
tuinerwtensoep met garnalen; zó lekker!!!!
Met garnalen???????????????????helma schreef: tuinerwtensoep met garnalen; zó lekker!!!!
toch wel hollandse dan he.
Doe mij maar met rookworst
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Het is weer stokvis tijd. Dus as zondag stokvis, met aardappelen en rijst en botersaus.
Morgen zal het wel frieten worden.
Vandaag kost het me hoofdbrekens. Ik heb wel zin in de chinese kool a la Jolanda.
Maar rode bieten en ui met kipfilet en aardappelen is misschien wel zo makkelijk.
M+M heeft een heerlijk schnitzel + champignonsaus met rauwkost en aardappelen gegeten en dat lijkt me ook wel wat.
ik ga dus maar in de diepvries kijken wat ik voor vlees heb.
@ Jolanda: eet je ook vlees bij die chinese kool en aardappelpuree?
Morgen zal het wel frieten worden.
Vandaag kost het me hoofdbrekens. Ik heb wel zin in de chinese kool a la Jolanda.
Maar rode bieten en ui met kipfilet en aardappelen is misschien wel zo makkelijk.
M+M heeft een heerlijk schnitzel + champignonsaus met rauwkost en aardappelen gegeten en dat lijkt me ook wel wat.
ik ga dus maar in de diepvries kijken wat ik voor vlees heb.
@ Jolanda: eet je ook vlees bij die chinese kool en aardappelpuree?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
In iedergeval tomatensoep met balletjes en groente.
De rest moet ik nog bedenken.
De rest moet ik nog bedenken.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
vandaag macaroni
vroeg eten i.v. het concert. k moet kwart over 6 al weg....
vroeg eten i.v. het concert. k moet kwart over 6 al weg....