Kleine ergernissen [1]

Hendrikus

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Hendrikus »

helma schreef:er is vast wel iets tegen te doen..dus graag een tip
als ik ergens iets tussen wil typen verdwijnen de letters.... :oO
De insert-mode aan zetten?
uit zetten, ja
~~Soli Deo Gloria~~
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

helma schreef:er is vast wel iets tegen te doen..dus graag een tip
als ik ergens iets tussen wil typen verdwijnen de letters.... :oO
De insert-mode aan zetten?
Uhm, hier ging wat mis. Het laatste regeltje is van mij afkomstig als tip aan Helma.
helma

Bericht door helma »

en wat is de insert-mode???
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

helma schreef:en wat is de insert-mode???
Meestal de Insert-toets één keer indrukken schakelt om tussen de insert-mode (invoegmodus) en de overwrite-mode (overschrijfmodus).
In het eerste geval (insert-mode) schuiven de zojuist ingetypte tekst de rest van de tekst vooruit; in de overwrite-mode wordt de rest van de tekst teken voor teken overschreven.

Om welk programma gaat het precies?
albion

Bericht door albion »

op een knopje staat 'insert' boven 'del' en naast 'home'
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Moni

Bericht door Moni »

albion schreef:
op een knopje staat 'insert' boven 'del' en naast 'home'
Is per toetsenbord verschillend denk.... bij mij staat ie naast F12, maar een knopje zoeken met insert erop zal niet moeilijk zijn :)
helma

Bericht door helma »

Tiberius schreef:
Meestal de Insert-toets één keer indrukken schakelt om tussen de insert-mode (invoegmodus) en de overwrite-mode (overschrijfmodus).
In het eerste geval (insert-mode) schuiven de zojuist ingetypte tekst de rest van de tekst vooruit; in de overwrite-mode wordt de rest van de tekst teken voor teken overschreven.

Om welk programma gaat het precies?
oké, dank je.

heel wisselend
vanmorgen was het bij Marktplaats
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

ik erger me aan degene die ondeskundig aan de elektriciteitsvoorziening zit te klieren. Drie kilometer verderop sleutelen ze aan de kabels, en hier valt voor de derde keer vanmiddag de stroom uit. :bobo
*girly*

Bericht door *girly* »

( :offtopic ) maar ik erger me enórm aan het UWV ! Alles moet via internet, maar niks werkt :barbare :pan
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

de kleding van mijn leerlingen. Wat kleding betreft ben ik echt geen uber-refo, maar vandaag was het bar en boos.
110 leerlingen om bij te surveilleren, waarvan de helft vrouw. Dat zijn dus 55 dames. Daarvan hadden er vijf een broek aan (ach ja, ze zitten hier pas vijf jaar op school, dan weet je natuurlijk nog niet dat de rok alhier gewoonte is). 50 dames waren in rok. Daarvan waren er twee rokken die min of meer de reglementaire lengte haalden. En 53 veel en veel te kort. Hebben meisjes echt niet door wat dit met mannen en jongens doet? En hoe ze zichzelf profileren? En welk beeld ze van christelijk Nederland neerzetten?
(toen de omgekledebroekendames weer terugkwamen, dacht ik: had je broek maar aangehouden. Dan was je tenminste aangekleed geweest)
vlinder

Bericht door vlinder »

Ze roepen echt niet alleen bij mannen reacties op. Ik vind het namelijk ook :deg
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lassie

Bericht door Lassie »

dat hadden ze bij ons opgelost door 1 keer een waarschuwing te geven, luisterden ze niet? Dan mochten ze naar huis voor een andere rok, kwamen de ze niet terug? DAn had je een groot probleem. Kwam je later weer met een te korte rok op school, dan was je echt de pineut want dan moest je in een rok lopen waar je echt voor gek liep.
helma

Bericht door helma »

op VLC hebben ze ook van die Reserverokken
en op het Ichthus heeft een leraar een t....nshirt (beetje raar woord :haha , maar hij heeft een groot wit shirt met daarop die naam)
als je shirtje te strak is of te laag dan 'mag' je dat shirt aan
vind het een goede actie, want zoiets overkomt je m.i. maar 1 keer...
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Zita schreef:de kleding van mijn leerlingen. Wat kleding betreft ben ik echt geen uber-refo, maar vandaag was het bar en boos.
110 leerlingen om bij te surveilleren, waarvan de helft vrouw. Dat zijn dus 55 dames. Daarvan hadden er vijf een broek aan (ach ja, ze zitten hier pas vijf jaar op school, dan weet je natuurlijk nog niet dat de rok alhier gewoonte is). 50 dames waren in rok. Daarvan waren er twee rokken die min of meer de reglementaire lengte haalden. En 53 veel en veel te kort. Hebben meisjes echt niet door wat dit met mannen en jongens doet? En hoe ze zichzelf profileren? En welk beeld ze van christelijk Nederland neerzetten?
(toen de omgekledebroekendames weer terugkwamen, dacht ik: had je broek maar aangehouden. Dan was je tenminste aangekleed geweest)
En dit noem je kleine ergenissen?

(ik zou die 5 weer naar huis gestuurd hebben, om toch maar die broek weer aan te trekken, als ze geen degelijke rok hadden... En al die andere ook die er schunnig bij liepen....)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

helma schreef:op VLC hebben ze ook van die Reserverokken
en op het Ichthus heeft een leraar een t....nshirt (beetje raar woord :haha , maar hij heeft een groot wit shirt met daarop die naam)
als je shirtje te strak is of te laag dan 'mag' je dat shirt aan
vind het een goede actie, want zoiets overkomt je m.i. maar 1 keer...
:oO :oO

:haha :haha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gesloten