Nee Marco, dit is een typisch vrouwelijke uitdrukking waar ze mee aangeven dat ze iets nieuws willen...Marco schreef:Heb je geen wasmachine dan?Lassie schreef:vanochtend gewerkt tot 2 uur
toen gelijk door naar spakenburg
daar zeker 1,5 uur gezeten
nu weer thuis
vanavond naar Leusden ff shoppen (heb zowat geen kleding meer in de kast hangen)
Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Jawel... Maar al de kleding van vorig jaar zijn versleten (dit komt ook mede door m'n werk toen der tijd). Heb nu nog maar 3 nette winter rok(ken)jes en 1 winterbroek.Marco schreef:Heb je geen wasmachine dan?Lassie schreef:vanochtend gewerkt tot 2 uur
nu weer thuis
vanavond naar Leusden ff shoppen (heb zowat geen kleding meer in de kast hangen)
Je mag van me weten ik heb een hekel aan shoppen, ik ben nu echt verplicht om kleding te kopen. Door een bepaalde beperking moet ik zowieso m'n kleding na 2 dagen dragen in de was doen. En om nu voor elk kleding stuk de wasmachine aan te zetten..
Vooruit dan maarLassie schreef:Jawel... Maar al de kleding van vorig jaar zijn versleten (dit komt ook mede door m'n werk toen der tijd). Heb nu nog maar 3 nette winter rok(ken)jes en 1 winterbroek.Marco schreef:Heb je geen wasmachine dan?Lassie schreef:vanochtend gewerkt tot 2 uur
nu weer thuis
Je mag van me weten ik heb een hekel aan shoppen, ik ben nu echt verplicht om kleding te kopen. Door een bepaalde beperking moet ik zowieso m'n kleding na 2 dagen dragen in de was doen. En om nu voor elk kleding stuk de wasmachine aan te zetten..
werken en vanavond naar belijdenis.. voor de rest lekker relaxen.. Net auto opgehaald van de grote beurt.. en de rekening viel gelukkig alles mee 
- JolandaOudshoorn
vandaag naar een bekend pretpark geweest. Het was geweldig!! Rustig, mooi weer en de kinderen hebben genoten (en wij ook)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Kinderen vrijJolandaOudshoorn schreef:vandaag naar een bekend pretpark geweest. Het was geweldig!! Rustig, mooi weer en de kinderen hebben genoten (en wij ook)
- JolandaOudshoorn
de meester van groep 8 ging trouwen en had al zijn collega's uitgenodigdGijs83 schreef:Kinderen vrijJolandaOudshoorn schreef:vandaag naar een bekend pretpark geweest. Het was geweldig!! Rustig, mooi weer en de kinderen hebben genoten (en wij ook)
de opruimeritis hebben. 
me too...Zita schreef:de opruimeritis hebben.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Rommelen in huis. Straks het huishouden. m'n man is de kinderclub aan het leiden. Ik zag het niet zo zitten.
Ik ga zo naar mijn moeder.
Tot de middag en dan daar eten.
Vanmiddag de boodschappen halen voor één week.
Vanavond eten bij mijn moeder, samen met mijn
broer.
En vanavond weer 'waken'' bij mijn moeder.
Tot de middag en dan daar eten.
Vanmiddag de boodschappen halen voor één week.
Vanavond eten bij mijn moeder, samen met mijn
broer.
En vanavond weer 'waken'' bij mijn moeder.
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- JolandaOudshoorn
hier ook al, mijn man heeft vanmorgen, toen ik op bed lag de voorzet gegeven en nu ga ik het afrondenhmprff schreef:me too...Zita schreef:de opruimeritis hebben.
- MarthaMartha
in mijn huis rommelen, naar verjaardag neefje, tas inpakken, in demo's huis verder rommelen, boodschappen en u zit ik op rf terwijl Demo pizza klaarmaakt.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Naar de winkel ff spullen halen voor de 'boeketten'
thee- en chocolade-boeket maken!
Boven nog ff stofziugen
thee- en chocolade-boeket maken!
Boven nog ff stofziugen
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Nu net mijn bedje uitrollen na een enerverende nacht.
Eerst maar eens rustig aan op gang komen en dan wat klusjes in en rond het huis.
Eerst maar eens rustig aan op gang komen en dan wat klusjes in en rond het huis.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!