Het grote WEERTOPIC
Re: Het grote WEERTOPIC
Niet te zorgelijk hoor.
Vanaf zaterdag geven ze weer regen op. En vannacht en morgen ook al iets volgens mij.
Vanaf zaterdag geven ze weer regen op. En vannacht en morgen ook al iets volgens mij.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
- Bert Mulder
- Contacteer:
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Kun je maar beter hier zitten. Vandaag heerlijk weer geweest, vandaag voor de derde achtereenvolgende keer naar m'n werk in Den Haag gefietst en heerlijk in het zonnetje gereden vanmiddag.Bert Mulder schreef:Winter is nu hier!
Sneeuw, -6...
http://www.accuweather.com/canada-weath ... =T8A%204H2

CAP TOCH..... wat heb je nu toch met je avatar gedaan.......................caprice schreef:Niet te zorgelijk hoor.
oh oh oh...
al die mensenverheerlijking.....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
En Luther dan??henriët schreef:CAP TOCH..... wat heb je nu toch met je avatar gedaan.......................caprice schreef:Niet te zorgelijk hoor.
oh oh oh...
Ja? Gold dat ook voor Petrus Datheen dan?henriët schreef:CAP TOCH..... wat heb je nu toch met je avatar gedaan.......................caprice schreef:Niet te zorgelijk hoor.
oh oh oh...
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
- Bert Mulder
- Contacteer:
tuurlijk...caprice schreef:Ja? Gold dat ook voor Petrus Datheen dan?henriët schreef:CAP TOCH..... wat heb je nu toch met je avatar gedaan.......................caprice schreef:Niet te zorgelijk hoor.
oh oh oh...
En Calvijn...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Eerwaarde dr. Steenblok is niet verkeerd hoor!caprice schreef:Ja? Gold dat ook voor Petrus Datheen dan?henriët schreef:CAP TOCH..... wat heb je nu toch met je avatar gedaan.......................caprice schreef:Niet te zorgelijk hoor.
oh oh oh...

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ja, goeie vraag!Mister schreef:En Luther dan??henriët schreef:CAP TOCH..... wat heb je nu toch met je avatar gedaan.......................caprice schreef:Niet te zorgelijk hoor.
oh oh oh...
Ik kan hooguit uitleggen waarom ik Luther als nickname heb gekozen.
Luther staat bij ons bekend als een man die in grote delen van de theologie zuiver was, maar op bepaalde punten er te snel dingen uitflapte, die ook nog eens theologisch niet helemaal zuiver op de graad waren. Verder had hij nog enkele dwalingen, die we hem nu allemaal niet meer kwalijk nemen, omdat de kern goed was. Verder had hij humor en kon hij daardoor zware discussies relativeren.
Nou, ik herken de hoofdlijnen wel in mijn postings...

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dat gaat weer lekker aan de overkant der grote plasch.Bert Mulder schreef:Winter is nu hier!
Sneeuw, -6...
http://www.accuweather.com/canada-weath ... =T8A%204H2

je bedoelt dat we dus jou ook maar niets kwalijk moeten nemenLuther schreef:Ja, goeie vraag!Mister schreef:En Luther dan??henriët schreef:CAP TOCH..... wat heb je nu toch met je avatar gedaan.......................caprice schreef:Niet te zorgelijk hoor.
oh oh oh...
Ik kan hooguit uitleggen waarom ik Luther als nickname heb gekozen.
Luther staat bij ons bekend als een man die in grote delen van de theologie zuiver was, maar op bepaalde punten er te snel dingen uitflapte, die ook nog eens theologisch niet helemaal zuiver op de graad waren. Verder had hij nog enkele dwalingen, die we hem nu allemaal niet meer kwalijk nemen, omdat de kern goed was. Verder had hij humor en kon hij daardoor zware discussies relativeren.
Nou, ik herken de hoofdlijnen wel in mijn postings...Vandaar.

Ja, en verder de koningin en de afbeeldingen in boeken met vertellingen bij de Bijbel. Zo kunnen we wel aan de gang blijven.Bert Mulder schreef:tuurlijk...caprice schreef:Ja? Gold dat ook voor Petrus Datheen dan?henriët schreef:CAP TOCH..... wat heb je nu toch met je avatar gedaan.......................caprice schreef:Niet te zorgelijk hoor.
oh oh oh...
En Calvijn...
Maar bij ons in de consistorie hangt een rijtje foto's van alle predikanten die de gemeente gediend hebben. Is dat verkeerd?
Gedenkt uwer voorgangeren. Even zo goed zoals Luther Luther als plaatje heeft, JGW heeft ook een of andere verstofte theoloog, en anderen hebben ook wel een foto van een persoon. Waarom ik dan niet?
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
caprice schreef:...JGW heeft ook een of andere verstofte theoloog...

Even terugkerend naar het topic als zodanig.............
sinds `men` weersverwachtingen afkondigde met grote hoeveelheden regen en de daaruit voortvloeiende overlast.................is er hier nog geen druppie gevallen, wél was de zon in ruime mate present bij heerlijke temperaturen van circa 17 graden..............
sinds `men` weersverwachtingen afkondigde met grote hoeveelheden regen en de daaruit voortvloeiende overlast.................is er hier nog geen druppie gevallen, wél was de zon in ruime mate present bij heerlijke temperaturen van circa 17 graden..............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Dat geldt idd voor alle personen die in avatars staan.. ik heb me daar eerder al eens over uitgesproken ik meen ook ergens op t forum, en ook in de chat.caprice schreef: Ja, en verder de koningin en de afbeeldingen in boeken met vertellingen bij de Bijbel. Zo kunnen we wel aan de gang blijven.
Maar bij ons in de consistorie hangt een rijtje foto's van alle predikanten die de gemeente gediend hebben. Is dat verkeerd?
Gedenkt uwer voorgangeren. Even zo goed zoals Luther Luther als plaatje heeft, JGW heeft ook een of andere verstofte theoloog, en anderen hebben ook wel een foto van een persoon. Waarom ik dan niet?
Het lijkt wel een soort van mensenverheerlijking... ik meen dat Bert Mulder eerder ook een of andere oudvader had.. die staat er niet meer op nu..
maar goed, ieder zn idee..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....